Na bloeding toch positieve test? Help!

Discussie in 'Miskraam' gestart door ellenhelena, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Dank voor alle reacties,

Vanmiddag echo gehad, niks te zien.
    Alleen een vage verdikking van het slijmvlies.
    Maar door mijn positieve testen toch een hcg waarde bepaald in bloed.
    Die was 2500 en hoort ongeveer bij zwangerschap van 5 a 6 weken,

Donderdag weer prikken.

We worden gek van onzekerheid....
    Ik reageer later op jullie, de grote kids zijn nog op en kijken vaak even wat je doet op de pc.....

2. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig allemaal! ik wens jullie heel veel sterkte.

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    en kan het dan zijn dat je toch zwanger bent maar dat het niet direct zichtbaar was of is het dan zeker een miskraam?wat een rotsituatie voor jullie!ik leef ook in onzekerheid momenteel en ik vind het zenuwslopend,dan moet het voor jou nog erger zijn,intenser....ik duim toch nog voor donderdag verder x

4. Motorcyclemania

Motorcyclemania Nieuw lid

21 mrt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames in tegenstelling tot jullie ben ik 1 van de weinige mannen op dit forum. Toch zit ook ik in onzekerheid. Mijn vriendin heeft vorige week een 3 positieve testen gedaan waarop staat Bevruchting 1 à 2 weken. Ze is zondag wakker geworden met lichtelijke bruine bloeding. Dit is een dag later overgegaan in heldenbloed met stolsels. Gisteren hebben wij een echo laten maken en er was niets te zien. Geen baarmoederslijmvlies, en geen vruchtzakje. Toch zijn de testen nog positief. Aangezien ze een verleden heeft met haar eierstokken ben ik toch bang voor een bbz.. De gynaecoloog geeft een 50/50 kans. Ik vind het verschrikkelijk om haar zo te zien lijden. En ergens hoop ik nog op een wonder dat de zwangerschap nog heeel pril is. Maar er is ook bloed in haar buikholte geconstateerd dus de kansen zijn heel klein...kan iemand mij hier iets over vertellen?

Deel Deze Pagina