na bloedingen of al ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door iris maas, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris maas

iris maas Lid

3 jan 2007
    49
    0
    0
    bejaarderverzorgende
    kudelstaart
    vorige week 10 jan ben ik gecurreteerd van een zwangerschap van 15 weken.
    Na de behandeling heb ik 1 a 2 dagen een beetje gebloed.
    Maar vanaf vanmiddag ,een week later ben ik (best heftig) aan het bloeden.
    Wel ongesteldheid achtig.
    Kan dit al ongesteldheid zijn of gewoon nog een bloeding van de curretage.
    Wie heeft dit ook gehad,en moet ik hiervoor het ziekenhuis bellen of kan dit heel normaal zijn.

liefs iris

2. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Hallo Iris Maas,

Ik zou het ziekenhuis bellen. Ik ben op dezelfde dag als jij gecurreteerd en ze hebben mij meerdere malen gezegd dat ik bij vragen het ziekenhuis mocht bellen. Zou gewoon bellen dus.

Ik bloed nog steeds een klein beetje, het wordt steeds minder, maar op dagen dat actiever ben vloei ik wat meer.

Sterkte!

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Iris,

Houd dit goed in de gaten. Ik heb net als jij 1 week na de curettage best wel heftige bloedingen gekregen (net als de eerste dag van een flinke ongesteldheid) en heb toen met het Ziekenhuis gebeld. Mijn gyn vertelde mij dat deze bloedingen wel snel moesten afnemen, en dat ik anders contact met hen moest opnemen.
    Ik heb toen niet gebeld, omdat ik dacht dat het wel mee zou vallen en werd op een ochtend onder het bloed en de stolsels wakker. Was best wel schrikken. Er bleek nog wat zwangerschapsweefsel in mijn baarmoeder te zitten, en ik ben dezelfde dag (2 weken na de eerste curettage) opnieuw gecuretteerd.

Als het bloeden de komende dagen niet afneemt, bel dan met het ziekenhuis! Dit kan absoluut je ongesteldheid niet zijn: je moet nl. de dag van je curettage als de eerste dag van je cyclus nemen en er zitten sowieso altijd 2 weken tussen de eisprong en menstruatie.

Denk niet dat je te snel belt met het ziekenhuis: ik kreeg bij wijze van spreken op de kop waarom ik niet eerder had gebeld.

Groetjes,
    Marla

Deel Deze Pagina