Vraagje Elke maand heb ik gevoelige tepels gehad.. Deze ronde heb ik dat niet maar voel ik me borsten echt, en niet me tepels. Iemand die dit ook had? Kan er wel gewoon aanzitten. ML ook. Meer met als ik ergens tegen aan leun. Of er op lig
Ik heb het meestal paar dagen voor ik ongi word. Ook nooit last van tepels alleen soms tijdens/na eisprong.
Toen ik zwanger was van onze dochter voelde ik het aan mijn borsten. Ze voelden aan alsof ze bond en blauw waren .
Ja als ik er op lig voelen ze idd zo. Heb nu ook elke avond hoofdpijn, heb roze druppels verloren. En omdat me borsten nu anders aan voeln als andere maanden dacht ik ja ga toch ff kijken wat ze hier er over te zeggen hebben.
Dat hangt echt af van persoon tot persoon. Ik heb voor mijn menstruatie altijd last van mijn borsten en niet van de tepels. Toen ik zwanger was, had ik last van beide. Spijtig kan dit vanalles betekenen, dus nog even een paar daagjes in spanning zitten...
Bij mij is het iedere maand anders. Soms zere tepels, soms alleen zere borsten en soms allebei. Eerder had ik alleen zere tepels en toen dat weg bleef en alleen m'n borsten zeer deden, had ik ook goede hoop. Maar helaas.