Zolang de test zelf nog nat is, is het geen indrooglijn. Een indrooglijn is het 'geultje' dat de kleurstof vast moet houden, dat zichtbaar is/wordt bij opdrogen (of soms ervoor al) en kan dus nooit een kleur hebben. Indrooglijnen zijn altijd grijs. Voor zover ik weet is de reden dat als hij later roze kleurt maar nog wel nat is, dat er heeeeel weinig hcg is, maar omdat de urine langzaamaan door de test blijft trekken tot het vocht eruit uren later verdampt is, kunnen er steeds toch kleurdeeltjes afgegeven worden in dat geultje. De kans is dan wel groot dat je heel erg pril zwanger bent. Kortom - zolang de test zelf vochtig is, zou ik hem zelf als heel licht positief beschouwen. Maar voor de zekerheid zou ik me nog niet rijk rekenen (er kan nog zo veel misgaan op dat punt), en nu een test van een ander merk doen, en over 2 dagen nog eens deze Als het goed is, is er dan wel direct een duidelijker streepje.
Helaas is het hier op het forum al vaak gebleken dat ook indrooglijnen roze kunnen zijn. En nee dan echt niet pril zwanger. Want heb hier enorm duidelijke roze indroogstrepen voorbij zien komen. Dit is dan bevestigd doordat er dezelfde dag of de volgende dag een volgende test werd gedaan en die spierwit was