hoi meiden, morgen heb ik mijn nod.. we zitten nu in de 3e ronde.. ben van 28 dagen cyclus uitgegaan, vorige 2 waren 27 dagen en 26. deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt, en ik had op 27 jan. een positieve ovulatietest.. rond deze tijd dus goed ons best gedaan mijn gevoel zegt dat deze rond best eens raak kan zijn! voel me heel anders dat normaal als ik ongesteld moet worden. normaal heb ik al een week van te voren krampen en rugpijn, chagerijnig.. heb nu heel soms eens steken in mijn onderbuik,en opgezwollen borsten.. had op 8 feb. een negatieve zwangerschaptest.. zou het toch nog raak zijn? met mijn man afgesproken dat als ik nog niet ongesteld ben op valentijnsdag.. dat we dan een test gaan doen.. we hopen het zo! duimen jullie voor me? groetjes.
Ik wil je niet heel veel hoop geven hoor, maar als je de 27ste een posi ovutest had en nu nog niet ongi bent..... Spannend zeker ja!
dankje! ik vind het zeker spannend, maar wil er ook weer niet te veel mee bezig zijn, al lukt dat niet zo goed. elke keer als ik iets voel, denk ik van zo ik toch nog ongesteld worden! onzeker wordt je ervan!
wow spannend hoor!! ik heb mn nod zaterdag en word er gek van de weken gaan niet snel genoeg voorbij op het moment haha. ik zal voor je duimen meid hopen dat ie positief is!!
Kon het vandaag niet laten om te testen.... maar helaas, witter dan dit kon niet.. Negatief dus. , maar ook nog geen ongesteldheid te zien..