na buitenbaarmoederlijke zwangerschap na 5 maanden weer zwanger weer een miskraam??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door melissa23, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa23

melissa23 Lid

9 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, allemaal
    ik ben hier nieuw en wil even mijn verhaal kwijt aan jullie,.
    5 maanden geleden kreeg ik te horen dat ik zwanger was niet gepland maar wel heel erg welkom,, naar een week kreeg ik pijn en bloedverlies, bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn moest met spoed geopereerd worden omdat me eileider al op knappen stond:( daarbij is mijn eileider ook verwijderd,..
    mijn eerste vraag was toen ik bijkwam kan ik nog ZWANGER worden??
    natuurlijk hadden ze gezegt de andere kant zag er prima uit,,.
    en indd nu 5 maanden later ben ik weer zwanger ik weet het nu 3 weken moet onder controle blijven dus elke week 2 echo,,
    helaas is er nog steeds nix te zien op de echo alleen een vruchtzakje van 6 mm,, nu hadden ze vorige week mijn hcg gecontroleerd en die was 1540, afgelopen donderdag is die helaas gedaald naar 1470 en nu zeggen ze dat het een miskraam word..
    voel me zo verdrietig, maar voel me nog gewoon zwanger pijnlijke borsten opgezette buik vaak naar de wc, en heb geen buikpijn en geen bloedverlies..
    heeft iemand hier ervaring mee??
    kan het zijn dat het tog nog goed komt??
    morgen moet ik weer voor een echo ben zo benieuwd..
    ben super zenuwachtig..

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Geen ervaring maar ik duim voor je!! :(

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Geen ervaring maar ik wil je even veel sterkte wensen.

4. melissa23

melissa23 Lid

9 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel ,,
    ik kan er ook nix vinden op internet... helaas zit zo in onzekerheid:(

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb er ook geen ervaring mee maar wil je wel heel veel sterkte wensen

6. melissa23

melissa23 Lid

9 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmiddag heb ik weer een echo gehad..
    en weer konden ze niks zien:(
    wel me vruchtzakje was gegroeid naar 9mm, vorige week was die 6mm,maar alsnog zeggen ze dat het niet goed is en dat het een miskraam word:(
    volgende week moet ik weer terug komen als ze dan weer niks kunnen zien ga ik denk ik aan de opwekpillen beginnen..!?
    wat zouden jullie doen??

7. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie nu pas dat je zelf ook een topic hebt, dus hier nog maar een keer mijn reactie: klinkt hetzelfde als ik heb gehad. Bij mij bleek het een hormoonhoudend vruchtzakje te zijn. Er zat dus niks in, maar gaf wel hormonen af. Na een maand van elke week een echo en bloedprikken, ben ik uiteindelijk gecuretteerd. Aan de ene kant irritant dat ik zo lang in onzekerheid zat, maar aan de andere kant wel prettig dat ze niet meteen hun conclusies trokken en gewacht hebben totdat ze zeker wisten dat het niet goed was.

Sterkte!

8. melissa23

melissa23 Lid

9 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor je reactie..
    ik vind het ook niks om de hele tijd in spanning te zitten dus volgende week waarschijnlijk de laatste echo en als ze dan nog niks kunnen zien (hoop het wel natuurlijk) maar dan ga ik aan de opwekpillen:( en hopen dat ik snel weer opnieuw zwanger mag raken!!

Deel Deze Pagina