Hallo, Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen/ gerust kan stellen. Ik heb een pittige week achter de rug en heb gisteren bij de vk te horen gekregen dat ik een paar weken niet mag werken en rust moet nemen. Met de kleine is alles goed. Vannacht werd ik rond 3 uur wakker met een venijnige buikpijn. Met name met het op mijn rug liggen, gestrekt deed het extra pijn. Ik heb wel eerder wat buikpijn gehad, maar dat trok altijd wel weer weg, dat doet het nu dus niet. Ik ben nu een aantal uren verder en ik heb er nog steeds last van. Met niezen wordt het erger, ik was al wel bekend met wat bandenpijn, maar dat is altijd zo over. Ik heb moeite met rechtop staan en als ik in beweging ben, neemt de pijn toe. Het zijn geen contracties en ik heb ook geen bloedverlies. Het doet met name flink pijn. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, of die dit herkend?
Zit het in je flank de pijn? Zou best eens nierstuwing kunnen zijn, maar zou even de Vk bellen dan weet je het zeker
Bellen meid, wij zijn geen dokters. Ook niet schamrn dat je je vk pas geleden nog hebt gezien...elke dag is anders!
Ik heb gebeld. Ze komt vanmiddag langs en tot die tijd moet ik blijven liggen. Dat maakt het wel heel spannend. Bah.
Ik had deze week hetzelfde, werd 2.30u wakker van de pijn, stekend, trekkend naar mijn flank. Heb ook getwijfeld om de vlk te bellen omdat ik al eerder wat bandenpijn had, alleen veel minder heftig. Ik voelde mijn beebje ook zoals anders. Dus ik snap je twijfel, maar goed dat je toch gebeld hebt. En dat ze je serieus nemen. Ik hoop dat het bij jou, net als bij mij met rust en paracetamol weer zakt. Iemand had het over nierstuwing, wat is dat dan? Ik moest wel urine wegbrengen maar dat was om blaasontsteking uit te sluiten. Sorry, off topic misschien maar ik kwam die term al eerder tegen op het forum.
Heb ik in mijn zwangerschap ook gehad rond die tijd... Weet dat nog erg goed! Kon niks meer, niet rechtop staan, alleen in foetus houding in bed liggen.... Was bandenpijn. Na 1 dag al stukken minder, maar ook voor de zekerheid toen vk gebeld! Sterkte!
Hey. De vk is net weg. Bevalling is iig niet begonnen. Waar de pijn vandaan komt kon zij zo niet zeggen. Dit weekend moet ik blijven liggen om mijn lichaam zoveel mogelijk rust te geven en maandag of dinsdag krijg ik een afspraak bij de gynaecoloog. Die kunnen verder kijken. Gelukkig is er niets met die kleine.
Is het in je hele buik of alleen rechts op een plek? Dan zou het ook wel eens je blinde darm kunnen zijn.
Hey, Hier ff een update. Vannacht redelijk goed kunnen slapen, dus werd vanmorgen redelijk goed wakker. De pijn is als ik blijf liggen bijna weg. Zodra ik in beweging kom, komt het terug en naarmate ik wat langer in beweging ben (denk aan, ontbijt voor mezelf maken, koffie zetten) dan loopt de pijn op. Voor mij genoeg reden te blijven liggen. Het is voor mij al een verademing dat ik redelijk pijnvrij kan liggen. Dat zorgt ervoor dat ik me beter kan ontspannen. Eigenlijk ben ik best tevreden met hoe het nu gaat. Ik ben al lang blij dat de pijn een stukje minder is.