Na buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer zwanger en had je toen ook meer pijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nana33, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Het Nana, gefeliciteerd, voorzichtig dan want ik weet hoe eng het is om voor je gevoel te vroeg te juichen ;).
    Ik heb geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, maar kan je misschien wel op een andere manier opbeuren. Ik had in de eerste week van mijn zwangerschap heeeeeel veel buikpijn. Ik ben zelfs s nachts naar de EHBO geweest omdat ik dacht dat mijn eierstok gekanteld was ofzo zo'n pijn. Ik had met name veel pijn op de wc inderdaad en nadat ik naar de wc was geweest, ook met plassen. Ik heb echt een week iet kunnen werken hiervan. Na een week werd het beter en na twee weken helemaal. Bij mij zat hij gewoon heel mooi in mijn baarmoeder en ben nu 12 weken zwanger. Dus.... Veel buikpijn kan er ook 'gewoon' bijhoren! Heel veel succes! En ik zou misschienook vragen of je wat eerder mag komen, dat heb ik ook gedaan omdat ik me zo'n zorgen maakte.

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor alle felicitaties en de opbeurende verhalen weer :). Het doet me echt goed om te lezen!

Wat betreft een eerdere echo, ik ben bang dat dit echt niet gaat lukken. Ze wilde me in de eerste instantie zelfs pas met 8 weken een echo geven :(, maar daar heb ik dan gelukkig nog wel een week vanaf weten te praten. Ik heb al wel overwogen om naar een privé- echo bureau te gaan en het maar gewoon zelf te betalen. Ik kijk gewoon nog even aan hoe ik me voel, maar misschien doe ik dit wel met 6 weken ofzo.

De vorige keer ging het idd al heel vroeg mis, maar toen maakte ik ook al héél vroeg heel veel HCG aan. Op 10dpo was mn test streep al net zo donker als de controle streep en mn eerste digi die ik deed op 12dpo zei gelijk 3+. Ik had daarom ook gelijk al het idee dat er iets niet helemaal klopte, hoewel ik nooit aan een bbz had gedacht. Ik heb nu dit weekend (15dpo) 1-2 weken getest op de digi, dus zelfs als het een bbz is ben ik niet bang dat het net zo'n vaart zal lopen als de vorige keer. Vorige keer ging het ongeveer een dikke week na de 3+ mis, dus mocht ik straks 3+ testen dan ga ik gewoon super goed opletten wat ik voel en desnoods dus zelf maar een echo betalen of het ZH opbellen en uitleggen wat ik voel. Misschien dat ik als ik tegen die tijd bel met dat ik pijn heb (als ik dat heb) wel eerder mag.

Vooralsnog probeer ik maar gewoon positief te blijven en er niet teveel vanuit te gaan dat het weer mis gaat. Ook al is de kans vergroot, de kans op een bbz is gelukkig nog wel altijd veel kleiner dan de kans op geen bbz.

Deel Deze Pagina