tussen mijn 1ste 2 kiddies zit 11 1/2 mnd dus ik was 2 1/2 maand bevallen toen ik weer zwanger raakte van me 2de na 4 jaar ZH in en uit gelopen te hebben voor de 1ste hadden wij zoiets we zien het wel en de eerste shot was meteen raak eerste 4 jaar waren hektisch maar me lichaam heeft er geen problemen mee gehad en ik heb er ook geen schade van ondervonden raakte op me 41ste gewoon weer zwanger
Ik heb ook mijn eerste twee zonen vrij na elkaar gekregen. Ik heb geen spijt maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik toch heel weinig heb kunnen genieten je bent zo druk dat de tijd voor bij vliegt en voor je het weet zijn ze al groot. Nu ik bezig ben voor een 4e en er veel leeftijd verschil inzit voelt het wel heel nieuw. Ik denk dat ik nu meer zal genieten omdat ik nu alle tijd zal hebben om de baby op te voeden. De jongens gaan hun eigen weg en zijn meer buiten dan binnen dus die redden zich wel.Tuurlijk krijgen ze ook hun aandacht die ze nodig hebben maar het zal zeker een heel verschil zijn nu maar met 1 kleintje bezig te zijn en niet met twee/drie. Dus uit mijn ervaring zal ik zeggen als tip: ga eerst genieten van je eerste want de verloren tijd haal je niet meer in. Maar nogmaals dit spreek ik uit mijn ervaring. Want je bent ontzettend druk en genieten schiet er vaak door heen. LIefs Lover
Leuk om te lezen waarom vrouwen bewust kiezen voor kinderen snel achter elkaar. Mij leek het allemaal heel erg hectisch, daarom heb ik er bewust voor gekozen voor meer leeftijdsverschil. Ik heb heerlijk genoten van de eerste twee jaar van mijn zoontje. Mijn zoontje zal bijna 3 zijn als de baby geboren wordt. Hij zal een stuk zelfstandiger zijn en ook gezellig kunnen helpen met het verzorgen van de baby. Ik kijk er enorm naar uit.
Ik heb er ook niet bewust voor gekozen, maar het overkwam ons gewoon. Het was niet gepland, maar wel heel erg gewenst. We wilden graag 2 kindjes en nu komen ze heel dicht op elkaar. Ik vind het nu ik 6 mnd zwanger ben wel zwaar. En we zien wel hoe het gaat strakkies .. Lijkt me heerlijk .. 2 kindjes die zoweinig schelen.
Ik ben ook zwanger bewust na 5 maanden en ik krijg allemaar rare reacties. dat het slecht is enzo. De manager van mijn werk loopt ook over mij te lullen, maar ik zeg er toch ook niets van dat zij ervoor kiest om haar eerste nu pas te krijgen (ze is nu 40) BEWUST. Ja nu dus wel haha. Ik ben nu 10 weken zwanger en heb de eerste weken ook niet echt als prettig ervaren was veel moe en misselijk, maar het lijkt me erg leuk om starks 2 dreumessen te hebben!
Mijn schoonmoeder heeft 3 kinderen in iets meer dan 3 jaar tijd gekregen, lekkere drukke heksenketel is dat geweest lijkt me. En eigenlijk vind ik de oudste het beste gelukt Je hebt het soms niet voor het kiezen hoe snel of hoe laat je een 2e/3e/4e krijgt, en ik denk dat er aan elk leeftijdsverschil voor en nadelen zitten, maar ik denk ook dat er voor elke situatie wel een oplossing komt op het moment dat het nodig is. Groet van Kiki
hallo, onze kindjes schillen 14 maanden, ze waren lekker dicht bij elkaar en hebben heeeeeeeeel veel aan elkaar, kunnen mooi spelen, eigenlijk was het een genluk met een ongeluk, het was niet de bedoeling toen zwanger te zijn, ze is door de pil gekomen. Nu zijn we bezig voor een 3 de
Ewout was 7 maanden toen ik opnieuw zwanger raakte van de 2e! Het was bewust, maar dat het allemaal zo snel zou gaan hadden we nooit gedacht. Zwanger worden van Ewout was met kunst en vliegwerk, en nu dachten we dat het ook niet zo'n vaart zou lopen, nou bij de 1e ronde was het meteen raak Ik vind het geweldig dat ze zometeen een maand of 16 schelen, hebben ze lekker veel aan elkaar!