Onvervulde kinderwens!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi Dames,

Ik ben opzoek naar meiden die helaas in hetzelfde schuitje zitten als ik!
    Wij zijn al te lang bezig met een kinderwens! 100-den om ons heen zwanger behalve wij! Topics vol zwanger, behalve wij... Je kent het... Overal blijf je als enige over met een overvulde kinderwens. Aangezien ik merk dat ik behoefte heb aan mensen in dezelfde situatie als ik om mee in contact te komen, dacht ik, open ik een topic!

Graag zou ik willen kletsen met meiden die ook al lang bezig zijn waarbij het niet wil lukken, en zich ook "alleen op de wereld voelen" met een onvervulde kinderwens!

Voor die meiden een dikke knuf! En hopelijk zijn er meer meiden die willen kletsen!

Xx Bbibi

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo Bbibi, laat ik maar eens reageren want ik herken dat gevoel 'alleen op de wereld' helemaal. Niemand in mijn directe familie- vrienden- en kennissenkring die in dezelfde situatie zit, dus helemaal begrijpen doen ze niet. Er wordt toch te makkelijk over gedacht is mijn ervaring.

Ik ben Katja dus, 36 jaar en probeer al tien jaar om moeder te worden. In 2003 begonnen met mijn vriend van destijds. Na twee jaar niet zwanger worden is onze relatie daar eigenlijk ook wel een beetje op stuk gelopen. Hij wilde niet de mmm in, en ik wel.

Toen ben ik in 2005 als alleenstaande een adoptieprocedure gestart, ik heb de cursus gevolgd, op wachtlijsten gestaan, binnenste buiten gekeerd door de Raad van Kinderbescherming en uiteindelijk heb ik een toestemming gekregen van het ministerie om te adopteren. Eind 2007 was dat ... op ongeveer hetzelfde moment dat adoptiekanaal China voor alleenstaanden dicht ging. I.v.m. het imago van China tijdens voor de Olympische Spelen in 2008 in Peking. En dat was net het enige land waar je als single kon adopteren...

In 2009 ontmoette ik mijn huidige man, en nu vanaf 2010 probeer ik met hem zwanger te worden. Na een jaar kregen we een doorverwijzing van de huisarts ... en na alle vruchtbaarheidsonderzoeken bleek ik een trage schildklier te hebben, die eerst op regel moest. Dat heeft al met al ook wel een jaar geduurd. Nu dus sinds januari bezig met IUI, deze maand de 6e en laatste poging en dan is voor ons ook de volgende stap: ivf of icsi.

Met die adoptie heb ik er zo dicht bijgezeten, daar ben ik soms nog ziek van dat dit op het laatste moment niet gelukt is. Vooral nu achteraf het op natuurlijk manier ook niet wil lukken en ik wellicht een toekomst tegemoet gaat zonder kinderen. Dat was altijd mijn grootste nachtmerrie ... :(

Hoe oud ben jij? En weet je alweer wanneer de volgende poging zal zijn? Bevalt het in Dusseldorf? Ik twijfel soms nog over ik een eerste poging nog even in Nederland (UMCG) doe of gelijk maar naar Dusseldorf zal gaan.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi Katje,

Leuk dat je reageerd! minder leuk dat je natuurlijk in hetzelfde schuitje zit!
    Wat heb jij al een lange weg achter de rug zeg! Ik wist van je adoptie procedure want ik heb je al eens in een ander topic gesproken maar jeetje dat je al zo ontzettend lang bezig bent! Dan ben ik voorbij jou maar een broekie ;)...
    Staan jij en je man wel alsnog ingeschreven samen om te adopteren voor mocht het niet lukken? En moet je alles overnieuw doen als je je samen inschrijft met je man, of hoef je dan de cursussen etc niet meer te volgen?

Wij zijn 2 jaar bezig.
    Na een half jaar niet ongesteld te zijn geworden ben ik meteen de MMM in beland. Daar bleek al meteen PCOS. (was geen verassing voor me want dat vermoedde bestond er al..) en later bleek mijn man ontzettend slecht zaad te hebben.
    Daarnaast heb ik ontzetten veel gezondheidsproblemen en immuunproblemen waardoor toen het bij ons met iui niet lukte, wij direct zijn overgestapt naar Dusseldorf.
    Daar zit een immuunoloog die heel mijn immuunsysteem heeft kunnen bekijken waardoor we tot de conclusie kwamen dat ik medicatie en intralipid infuzen moest nemen om eventueel zwanger te kunnen worden en blijven.

Ik heb 2 maanden geleden mijn eerste icsi achter de rug. Ik had 19 eitjes waarvan 15 bruikbaar waarvan 14 bevrucht.
    3 in de embryoscoop wat een top blasti werd, maar na 2 licht posi testen helaas zwaar ongesteld geworden :(
    En dus heb ik er nog 11 in de vriezer liggen waar we binnenkort weer mee verder willen.

Jij dus in je laatste iui? Hebben ze bij jullie enig idee waar het aan ligt? Of alleen aan je schildklier? Ik slik inmiddels ook thyrax wel maar anderhalf blauw pilletje per dag. En zit nu ik geloof rond waarde 2. (ik zat gelukkig al niet veelste hoog!)

Hoe bavalt het in het UMCG ik hoor daar vrij goede dingen over!
    Hopelijk is je 6e iui raak meid, je verdient het na zo lang wachten!!

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik had jouw naam al vaker voorbij zien komen uiteraard maar was vergeten dat we elkaar al eens in een ander topic gesproken hadden.

Eigenlijk tot 2011 liep ik nog wel fluitend rond met de verwachting dat het allemaal nog wel eens goed zou komen. Na 2011 ben ik wel een beetje in paniekmodus geraakt ... en is de kinderwens alleen maar meer toegenomen. Dus wat dat betreft net als jij twee jaar ;)

Als mijn man en ik samen willen adopteren moeten we weer helemaal bij het begin beginnen. Ik heb de adoptieroute min of meer ook wel afgesloten nu. Dat zie ik niet meer zitten. Zou nu eerder voor pleegzorg kiezen.

De IUI doe ik in het Martini Ziekenhuis in Groningen. Die doen echter geen IVF en ICSI dus word ik doorverwezen naar het UMCG. Ik heb echter ook al een afspraak gemaakt met Dusseldorf. Daar kon ik me al op de wachtlijst zetten en in het UMCG moet ik eerst de IUI afronden. Ik denk dat ik maar beslis op waar ik het snelst terecht kan.

Mijn man heeft superzaad en daar is ie trots op ook. Ik ben dus onbegrepen verminderd vruchtbaar. De schildklier was maar een klein aspect. Maar nu die op regel is word ik ook niet zwanger duss ..
    Met de IVF ICSI zullen we er wel achterkomen... misschien hele taaie eicellen ofzo die niet doordringbaar zijn?

Tjonge wat een teleurstelling kan ik me voorstellen dat je eerst twee keer licht positief test en dan toch nog ongesteld wordt. Dan word je echt van emotie naar emotie geslingerd.

Jij moet dus ook veel medicijnen nemen bovenop allerlei hormonen. Heb je ook bijwerkingen van de medicijnen of valt het mee?
    Heb je in Dusseldorf wel de Nederlandsprekende gyneacoloog? Ik hoor wisselende verhalen over hem. Wat is jouw ervaring?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hhihihi Nou dat klinkt voor mij niet positief dat je mijn naam al vaker voorbij hebt zien komen. Dat betekend dat ik als eewige hopeloze door het leven ga denk... hahaha

owh jeetje ik neem aan dat je dus in of rondom groningen woont nu je daar in het ziekenhuis loopt? ik ben altijd abuis ... je zei umcg maar ik denk dan altijd aan het umc (in utrecht)... hihi stom!
    Maar dusseldorf is voor jou best een eindje rijden dan neem ik aan? De wachttijden zijn wel altijd lang in DD maar een voordeel is wel als je eenmaal je intake gehad hebt kun je vrijwel direct beginnen. Ze kiezen eigenlijk altijd voor het korte traject (dus niet vooraf 3 maanden aan de pil gelukkig) wat wil zeggen dat je dus alnog veel tijd daarmee spaart.

Ik loop inderdaad zelf bij Dr S. Hij is een nederlandse arts. Daarbij hebben ze 1 nederlandse assistent, en 2 spreken er ook gewoon vrji goed nederlands. Dus je kunt eigenlijk altijd wel nederlands praten. Verder als je echo controles hebt is dat wel vaak steeds bij een andere arts maar de duitse gynaecologen (vrouwen) zijn zooooo ontzettend lief! Dus ik zou het ook niet erg vinden om naar hun over te moeten stappen. Het enige is alleen dat ze niet allemaal goed engels spreken waardoor het met handen en voeten de communicatie moet gebeuren hihihi...
    Kun jijzelf wel duits? Anders zou je kunnen overwegen daar een afspraak met een duitse arts te kunnen maken?
    Het gaat puur om de intake want daarna krijg je toch steesd een ander. Mijn punctie is door Dr Y. gedaan (de namen leer je nog wel) en de terugplaatsing door Dr H. beide leuke dames!

Een ander forumlid heeft zojuist een afspraak gemaakt in duitsland bij Dr H. en kon al na 2 maanden terecht! dus dat is lekker vlot!
    Zelf ben ik heel positief over duitsland, ondanks dat ze me niet zwanger hebben gekregen tot zover! alles loopt heel kundig en ze denken echt met je mee! echt een geweldige ervaring! Persoonlijk zou ik niet zo grag meer weg gaan daar!

Misschien zou je wel vast een informatiegesprek in het umcg kunnen inplannen en dat je daarna kiest waar je je het beste bij voelt?

En adoptie is dus niet meer aan de orde bij jou en je man? Heftig hoor als je zooo dichtbij was en nu weer eigenlijk zo ver er vanaf staat... lijkt me ook niet makkelijk :(

Mijn man heeft inmiddels gelukkig ook erg goed zaad! Door vele vitamine en mineralen is het sterk verbeterd! van 29miljoen naar 130miljoen per mililiter! dus hij zit vaak over de 300miljoen per lozing! dus geweldig! beweeglijkheid is ook prima alleen de morfologie blijft helaas een beetje achter.
    Maar de laatste keer in Duitsland waren ze razend enthousiast over zijn zaad gelukkig! Maarja waar ligt het dan aan? Ik ben erg jong en mijn eicellen waren van top kwaliteit! Mijn immuunsysteem reageerde goed op de infuzen en toch lukt het niet zwanger te worden/blijven... heel vervelend ..

6. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Bbibi,

Ik ken jou ook nog van een ander forum. Ook ik voel me alleen en alsof ik de enige ben die maar niet zwanger raakt.
    Afgelopen week zijn er bij mij poliepen verwijderd uit mijn baarmoeder. Dit zorgde voor extreem menstruatie pijn en veel bloedverlies. En zou ook eventueel een reden kunnen zijn dat ik nog steeds niet zwanger ben.

Ik wil je onwijs veel sterkte wensen en blijf positief en geloof er in. Hoop dat je snel verblijdt wordt met een wondertje.

liefs Sarsin

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey Bbibi,

Ik ken jou ook al uit een ander topic!!

Het eenzame gevoel dat jij omschrijft heb ik ook. Ik probeer extra veel afleiding te zoeken, maar soms valt dat niet mee. Goedbedoelde adviezen van mensen om je heen die eigenlijk niet weten hoe dit voelt. Heel veel sterkte met alles wat nog komen gaat! ♥

En ik heb een vraag aan jou. Mijn man heeft ook weinig goede zaadcellen. Ik las bij jou dat dat bij jou man is verbeterd door vitaminen. Graag zou ik willen weten welke vitaminen en mineralen jouw man inneemt. Misschien dat die van mij dat ook wel graag wil proberen!

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes jufaman

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He Sarsin!

Dat is lang geleden! Leuk weer wat van je te horen!
    Wat heftig dat er poliepen zijn verwijderd. Hoe waren ze er achter gekomen dat je die had? Heb je een laparoscopie gehad? Wie weet is dat de reden inderdaad dat het niet lukt en dat je vorige wondertje helaas niet is gebleven * :(
    Hoe is het verder met je? Loop je wel in de MMM?
    Hopelijk ben je gauw weer zwanger en dit keer van een blijverdje meid.

@Jufaman, hihi klinkt erg he dat iedereen mij inmiddels wel kent, ik zwerf overal rond in topics om te kletsen, alleen helaas nit in het zwangere deel :(
    Vervelend dat je je ook zo voelt *knuf*

Ik heb precies hetzelfde als jij voor de mensen die het weten ... Daarom dat ik het ook erg weinig mensen verteld heb in mijn omgeving. Dat maakt het wel vaak moeilijker omdat het dus echt altijd alleen maar over babys en kinderen gaat. En wanneer wij nu onderhand niet eens moeten beginnen, etc etc. En dat er dus al 100-den mensen voor mij gingen waar ik euforisch blij voor moet zijn terwijl ik weet adt ik langer in de rij sta te wachten en mijn hart breekt van verdriet :(

Nee het is een verschrikkelijk iets. En dan nog de onzekerheid of het uberhaupt ooit wel gaat lukken. Pfff vreselijk.

Hoe is het verder met jou? Hoever zijn jullie met behandelingen? Heb je nog wat cryos in de vriezer liggen? Hopelijk is het gauw raak meid!

Ik zal je even een pbtje sturen over die vitamines!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi Bbibi,

Heel herkenbaar wat je schrijft. Bij de meeste 'praatgroepjes' hier eindigde bijna iedereen zwanger. Het is ze natuurlijk niet minder gegund, maar ik wil ook eens! :) Voorheen had ik eigenlijk geen moeite met zwangeren in m'n omgeving, het begint nu wel iets te veranderen. Zeker moeite met mensen die zo hoppa zwanger zijn van een onenight stand bijvoorbeeld, of vrouw hier in de straat die er al 4 heeft, en nu alweer een dikke buik. Ook een andere buurvrouw, vorig jaar bevallen en nu alweer zwanger. Dan heb ik zoiets van : Wacht eens even op je beurt ;)

Weet niet of het echt lang is dat wij bezig zijn (nu 3,5 jr) maar ik vind het eigenlijk veel te lang. Bij ons is het einde ook al een beetje in zicht, daarom op dit moment IVF aan het uitstellen. (hebben 1x IVF gehad nu) Staan ook op de wachtlijst voor Gent.

Zie dat jij 11 cryos in de vriezer hebt.. dat is toch behoorlijk hoopvol he! Wanneer krijg je weer een terugplaatsing ?

Succes

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi Scarabee,

Ook jou ken ik al uit eerdere topics (oh meiden wat erg!)...
    Vervelend dat het allemaal nog niet gelukt is!
    Ik zie wel dat je al 4x een mk hebt gehad. Wat ontzettend vervelend :(
    Bij jou is het probleem dus niet zozeer het zwanger worden maar meer het zwanger blijven?

Je hebt dus toch gekozen voor gent? slimme keuze denk ik als je meerdere mk hebt gehad. Jij twijfelde toen ook tussen gent en dussledorf geloof ik toch?
    Als deze poging ''klaar'' is en ik ben niet zwanger gaan wij vermoedelijk ook naar Gent! mijn zorgverzekeraar heeft daar meen ik een contract mee, en in dat geval krijg ik alles vergoed. Nu heeft poging 1 tot zo ver al 4900 euro gekost waarvan ik 2900euro terug kreeg. Duur grapje dus.. En dat vind ik zonde van mijn geld, zeker als ik dan alsnog eindig met een lege buik...

Hoelang zit er wachttijd in Gent? En gaan jullie daar de volgende ivf poging doen?

Ik heb idd 11 cryos! ik had geluk met 19eicellen waarvan 15 goed dat er 14 bevrucht werden :) , er gingen er 3 in de embryoscoop waarvan 1 blasti die het helaas niet heeft overleefd :(

Het is hoopvol dat we zoveel bevruchtingen hebben van goede kwaliteit, maar aan de andere kant zegt dat helemaal niets. Als mijn lichaam ze iedere keer niet accepteerd (immuunproblemen) dan heb je daar zo weinig aan he? pfff...

Ik snap je gevoel ook helemaal ! Met die dames heb ik ook het meest moeite. Een foutje, of die vollop aan de drank zitten en roken of zelf drugs of iets dergelijks die dan zo zwanger zijn... Of waarbij de een na de ander erin vliegt inderdaad en continue zwanger is... nee daar heb ik ook het meeste moeite mee! de rest gun ik het ook iedereen ! maarja net als jij ook mijzelf het meest hihihi...

fijn dat je ook mee komt kletsen! ik ben erg benieuwd naar je ervaring in Gent!!

11. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier zijn wij niet al heel lang bezig. Wij zijn nooit officieel bezig geweest. Er werd ons meteen gezegd dat het al te laat was :(
    Dus ook al was ik op dat punt pas 28 jaar, ik was al te oud om nog kinderen van mijzelf te krijgen :(

Wel heb ik 2 stiefzoons, die hier veel zijn. Maar misschien juist daardoor kan ik me ook heel erg alleen voelen. De oudste lijkt ontzettend veel op zijn vader en de jongste op mijn schoonmoeder. Ook onze neefjes lijken veel op hun vader of moeder. Maar er zou nooit iemand bij komen die op mij lijkt...
    Iedereen toont heel veel begrip maar toch weet niemand hoe ik mij echt voel. Iedereen wordt zwanger en ik... ik blijf achter...

In de toekomst willen wij waarschijnlijk wel een ECD poging gaan doen. Maar dat kost veel geld, geld die wij nu niet hebben, helaas. Voor nu blijf ik met lege handen achter...

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @natascha oh wat ontzettend erg :(
    Ben je wl vervroegd in de overgang? Hoe zijn ze hier achter gekomen?
    Ik wil je totaal geen valse hoop geven maar zou dusseldorf geen optie voor jullie kunnen zijn? Daar zijn ze veel verder met patienten met laag amh en vervroegde overgang! Ze kunnen geen wonderen verrichten! Maar alles beter dan in nederland!
    Fijn dat je veel liefde en begrip krijgt uit je omgevind en stiefzonen. Maar begrijp dat dit niet de volledige pijn weg neemt!
    Bij ons is het probleem net andersom! Goede kwaliteit eicellen maar een lichaam wat het afstoot! Persoonlijk zou ik heel graag eiceldonor worden! Maarja je begrijpt eerst een kindje van onzelf voorsat we donor willen zijn/ worden. Lijkt me echt een droom om dat te kunnen doen. Ik zie dat je wel aan de dhea zit. Dus je zit wel in de MMM dus?
    *knuffel voor jou* en klets vooral "gezellig" mee!

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Bbibi,

Kan me niet eens herinneren… da’s ook erg eigenlijk! Heb je naam weleens voorbij zien komen hoor, maar weet niet of ik je echt gesproken heb.

Heb 1mk gehad en 3vmk’s idd. Bij de vmk’s ging het dan wel in een heel vroeg stadium mis hoor, niet langer dan 5 tot 7 dagen overtijd. MK was bij 8+2.

Sta op de wachtlijst voor Gent omdat Dusseldorf geen optie was. Had m’n verzekering gesproken en zij zeiden dat Dusseldorf sowieso duurder zou zijn. Ik weet op dit moment even nog niets.. ga eerst de intake doen, en als we dan alsnog zelf iets moeten betalen of moeten voorschieten weer met elkaar in overleg. Zou wel graag onderzocht willen worden en horen wat zij zeggen over mijn AMH (1,5 jaar geleden was die 0,7). Waar ik IVF ga doen weet ik dus nog niet.. eerlijk gezegd, weet ik nog niet of ik het überhaupt nog ga doen. Vond het zo ontiegelijk zwaar ! Heb er nog steeds nachtmerries van. Maar goed, alles staat in principe nog open, doe alles stap voor stap en dan bekijk ik het steeds opnieuw.

De wachttijd in Gent was toen wij belden 3 maanden, dus we kunnen aankomende maand al terecht!

Hebben ze bij jou onderzocht en ontdekt dat je immuunproblemen hebt ? Tis echt een topscore zoveel emmy’s te hebben van goede kwaliteit. Krijg je ook iets tegen die immuunproblemen of.. hoe moet ik dat zien?

Natasja, heftig hoor !! Dan ben je in principe nog jong, krijg je de schrik van je leven.. Heeft je moeder ook een vroege overgang gekregen, of je oma ? Wel goed dat je DHEA slikt, heb daar goede verhalen over gehoord. Je kunt misschien ook eens lezen over Q10 en tarwegras. Ik durf het zelf nog niet te gebruiken zo zelfstandig zonder toezicht van een arts. Idd zoals Bbibi vraagt, ben je nog wel in de MMM ? De wonderen zijn de wereld niet uit, dus hoop toch dat die DHEA iets voor je gaat doen!!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @scarabee hihi dat was in mijn topic opzoek naar dusseldorf en gent klantjes! Vandaar dat ik wist dat je toen twijfelde! Ik stond toen al op de lijst voor dusseldorf! Ik heb daar 5 maanden op moeten wachten en kon in juni dan ook eindelijk terecht. Wij hebben idd geluk gehad met zoveel goede emmys! Ik ben vrij jong! Mijn amh was niet geweldig voor mijn leeftijd maar ook niet zwaar slecht 2,7. Mijn man heeft inmiddels vrij goed zaad en we hebben gekozen voor picsi waardoor ze de beste zaadjes uitzoeken die een bepaald enzym heeft om te kunnen bevruchten. En je ziet dat blijkt bij ons een succes... Maarja dan het innestelen nog en het blijven zitten! Ik krijg prednison en intralipid om mijn innuunsysteem rustig te houden! En ook daar reageerde ik gelukkig erg goed op! Maar ja waarom is mijn top blasto dan nie blijven zitten? Heel frustrerend!

Goed dat jullie de stap naar gent hebben gemaakt. 3 maanden wachttijd valt mee! Heeft je verzekering gezegd dat zij rechtstreeks een contract hebben met gent ofniet? Moeten jullie het eerst voorschietn of wordt het rechtstreeks gedeclareerd? Of is dat nog niet duidelijk?

Ik denk wel dat je daar heel goed zit. Ze kunnen in gent veel betekenen voor dames met herhaalde miskramen. Vermoedelijk krijg je ook prednison eventueel gecombineerd met bloedverdunners.
    Heb je zelf al wel eens geprobeerd met kinderasprine een poging te doen?

En wanneer heb je lrecies je intake? Ik snap je gevoel helemaal hoor. Wij willen wel nog graag onze cryos opmaken! Maar als het dan niet gelukt is weet ik niet of we doorgaan! Als er zoveel niet blijven llakken uiteindelijk tja dan houd het toch op... Plus dat deze eerste poging ons nu al 4800€ gekost heeft en dan praten we nog niet over invriezen en de volgende terugplaatsingrn. Erg he? Dus daarna houd het voor ons ook op! Eventueel zou ik nog een overstap willen maken naar gent mits daar gewoon alles vergoed wordt :)

Ik ben onwijs benieuwd naar je ervaring in gent!

Deel Deze Pagina