Na clomid aan de puregon

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pinky83, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    #61 Pluto2008, 9 sep 2013
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
    zie latere post

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en ik zit nu in mn 2e ronde met spuiten

3. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het voor jullie het eerste kindje?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jep eerste kindje voor ons

5. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk een clubje te hebben gevonden.. het is altijd lastig omdat de groepen vaak zo groot zijn en dan heb ik echt geen overzicht meer.. :(

6. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie ben je?
    - Flora =>24 jaar, regio Eindhoven, 1e kindje, maatschappelijk werkster
    - Spidy =>
    - Pinky => 30 jaar, regio Flevoland
    - Zerr =>
    - Stephanie =>
    - Pluto => 29 jaar, woonachtig regio Den Haag, ondernemer van beroep

NOD
    - Flora => zondag 6 oktober
    - Spidy =>
    - Pinky => woensdag 25 september
    - Zerr =>
    - Stephanie =>
    - Pluto => Nog niet bekend

Behandeling
    - Flora => Fostimon 75 eenheden,
    - Spidy =>
    - Pinky => 42 eenheden Puregon
    - Zerr =>
    - Stephanie =>
    - Pluto => 50 eenheden Gonal F

Afspraken
    - Flora => 16 september 1e follikelmeting
    - Spidy =>
    - Pinky =>
    - Zerr =>
    - Stephanie =>

Zwanger

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @tempen: weet niet meer wie t vroeg. Maar ik temp nu bijna een jaar. Het bevalt me prima en heeft me zekerheid dat mn ei is gesprongen :) maar ik heb een onwijs stabiele temp, dus ik kan mn ei er ook altijd goed mee vinden.
    Ik hoef tegenwoordig mn wekker er niet meer voor te zetten. Ik word voortaan standaard om 7u wakker om te tempen. Daarna slaap ik nog ff lekker verder :)

@pluto: idd, en dit clubje is met gestart.. Als je mee gaat schrijven met een bestaande club is het toch lastig om een goede aansluiting te vinden.

8. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben blij dat ik jullie gevonden heb :)
    Ik kan er wel met een vriendin over praten maar zij is er NET achter gekomen dat ze weer een kindje verwacht.. heel blij natuurlijk en ze zag ertegenop het mij te vertellen.. Maar ik ben oprecht echt heel blij voor haar en deel haar vreugde.. Maar jullie zijn "lotgenoten" en dat praat toch anders/makkelijker

9. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    @Flora, jij krijgt toch Pregnyl? Weet je dan niet zeker wanneer je ei springt? Hoewel het wel fijn is om zelf ook nog een beetje iets in de hand te hebben en bij te houden natuurlijk! Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen! Maar dat werkt alleen als je het redelijk op dezelfde tijd doet, toch?

@Pluto, snap het! Het praat makkelijker met mensen die het echt snappen! Je hoeft ook niet alles uit te leggen, ook wel fijn! ;)

10. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant

ja klopt ze hebben me best lang aan de lijntje gehouden helaas. had de hele maand door superrr veel buikpijn,! was blijkbaar achteraf een bijwerking -_- we zijn NOG jong.! als al die stomme medicijnen niet werken ben ik straks 50 en nog geen kind :D bij jullie is het toch ook een mooie leeftijd, en als je je er nu klaar voor voelt is het al helmaal goed

11. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Wat vervelend voor je! Zonde van je tijd en verekend dat je er zo'n last van had! Nee ben je gek, komt vast helemaal goed!

Ja we wilde het wel eerder, maar de situatie liet het helaas niet altijd toe. Ik vond het zelf ook nogal een stap om naar het ziekenhuis te gaan. Tegen beter weten in toch nog een tijdje zelf geprobeerd in de hoop dat het 'spontaan' zou lukken. Op het moment dat je daar je inake krijgt is het allemaal zo definitief dat het vanzelf niet meer lukt he? :(

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @pinky: met pregnyl is het idd vrij zinloos. Omdat je vrij zeker bent van je eisprong. Maar ik vind t ook handig om te weten wanneer ik ongi ga worden. Meestal zakt mn temp 1 dag van te voren, dus dan weet ik dat ik de volgende dag ongi ga worden. Als ie hoog blijft, dan wordt t dus tijd om te testen!

@pluto: idd, ik praat er ook veel met een vriendin over. Maar dat is toch anders.. Zij is december vorig jaar bevallen van een mooie dochter en wij staan nog steeds met lege handen..

@leeftijd: ik had graag voor mn 25e mama willen zijn, maar dat gaat helaas niet meer lukken. Dan maar zwanger op mn 25e ;)

13. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel me aan de andere kant ook wel een beetje rot hierzo.. ik heb "makkelijk" praten ten opzichte van jullie.. wij hebben al een wonder rondlopen hier.. maar het gemis voor een 2e is hier groot aanwezig...
    ik hoop dat jullie ook allemaal snel gezegend zijn

14. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    soms is het indd erg moeilijk!! ik kan nu niet eens slapen omdat ik me zo rot voel. ik voel me ook erg schuldig tegen over mijn man. we hebben geklust. en daarna had ik een huilbui! waar doen we het voor het gaat toch niet lukken. waarom is het toch zo moeilijk. ik wil niet volgende maand alweer aan die stomme prikjes zitten :( pfff

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @pluto: een wens voor een tweede wonder kan net zo groot zijn! Dus vooral jezelf niet schuldig voelen:)

@zerr: ahh meissie, af en toe ff lekker huilen is ook niet verkeerd. Ik voel me soms ook echt enorm schuldig naar mijn man:( wie weet had ie met een ander al lang een kindje gehad.. Hij heeft het er ook erg moeilijk mee, steeds weer de teleurstelling.. Het liefst zou hij alle behandelingen over nemen, maar dat kan helaas niet..
    Gelukkig kunnen we er goed over praten en maakt het ons alleen maar sterker!
    Hopelijk hoeven we allemaal niet lang meer te wachten op een wonder! Ik ben ervan overtuigd dat het ons gaat lukken, alleen de vraag is wanneer:(
    Als ik aan een nieuwe ronde begin, dan heb ik vaak wel weer goede moed.. Echter na mn ei beginnen vaak de onzekerheden; 'waarom zou het nu ineens wél raak zijn'.. Denk ik dan...

@oorzaak: wat is bij jullie de oorzaak dat jullie aan de hormonen zittem?
    Ik heb een onregelmatige cyclus van mezelf en ik heb de ziekte van Hashimoto. Dat is een autoimmuum-ziekte waarbij je je eigen schildklier aanvalt. Hierdoor werkt mijn schildklier dus niet goed (te traag). Ik slik hier medicijnen voor. Na een jaar zijn mijn bloedwaardes eindelijk goed, hopelijk blijven ze nu stabiel :)
    Mijn schildklier is waarschijnlijk de oorzaak van mijn onregelmatige cyclus.

16. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi meiden,
    Ik had ineens veel te lezen!

@ pluto
    Welkom! Gezellig dat je komt kletsen.. Je verhaal weet ik natuurlijk al.. Heb je alles gelezen vanaf het begin?
    Leuk dat je zo een lijst wilt maken..
    Ik ben 25 en kom uit noord-Holland, eerste kindje.
    Ik heb 50 eh gonal gespoten en nu op het wachtbankje, mijn NOD is 20 sept.

@ zerr
    Jeetje meid wat vervelend dat je zoveel emoties hebt! We snappen het hier wel allemaal dus wat dat betreft zit je goed! Ik heb het ook wel een kleine maand gehad dat ik heel emotioneel was en dan had ik weer een negatieve test en dan moest ik gewoon huilen.. Toen heb ik gezegd dit wil ik niet.. Ik wil niet dat het ons leven negatief gaat beïnvloeden. Als het lukt is het welkom en anders moet het zo zijn. Ik heb een mooi leven en Tuurlijk willen wij graag een kindje maar tot hoever moet je gaan? Seks moet natuurlijk vooral leuk en lekker blijven. Misschien als je hier er goed met ons over kan praten dat je je al een stuk beter voelt!

@ pinky
    Wat Goed dat je toch pregnyl hebt gehad! Had je het nog even na gevraagd? Hoe voel je je? Ben je erg zenuwachtig? De ass zei tegen mij dat ik 10 tot 12 dgn na de pregnyl ongesteld zou worden.. Dus ik neem voor het gemak dan maar die 12 aan. Na 10 dgn is de pregnyl zeker uit je lichaam verdwenen.. En kan je als je zwanger bent positief testen. Als je het eerder doet met die pregnyl in je lichaam kan je ook positief testen terwijl je niet zwanger bent! Dus waarschijnlijk kan jy ook al eerder testen!

Weet niet of ik nog iets vergeten ben, maar ik kan niet terug lezen..

Owja.. We hebben spidy helemaal niet meer gehoord! Ben benieuwd hoe het met haar is?!

17. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @ flora
    De reden dat ik aan de hormonen zit is omdat ik pcos heb.

18. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie ben je?
    - Flora =>24 jaar, regio Eindhoven, 1e kindje, maatschappelijk werkster
    - Pinky => 30 jaar, regio Flevoland
    - Stephanie => 25 jaar, regio Noord Holland, 1e kindje
    - Pluto => 29 jaar, regio Den Haag, ondernemer van beroep
    - Spidy =>
    - Zerr =>

NOD
    - Flora => zondag 6 oktober
    - Pinky => woensdag 25 september
    - Stephanie => vrijdag 20 september
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Behandeling
    - Flora => Fostimon 75 eenheden,
    - Pinky => 42 eenheden Puregon
    - Stephanie => 50 eenheden Gonal F
    - Pluto => 50 eenheden Gonal F
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Afspraken
    - Flora => 16 september 1e follikelmeting
    - Pinky =>
    - Stephanie =>
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Zwanger

19. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zerr.. dat is toch best logisch.. soms het is gewoon lastig en door te klussen komen er ook weer specifieke hormonen vrij enzo waar je extra emo van wordt.. *knuffel*

@flora Ja, hier de oorzaak PCOS.. Al in 2006 vastgesteld bij mij..

@stephanie.. ik heb geprobeerd terug te lezen maar probeer hier in te haken :) 12 dagen dus na je spuit kan je testen.. klinkt ineens kort maar in feite is het een hel zo lang te wachten..

Hier echt kut in mijn vel... ik voel gewoon een ongesteldheid aankomen (op zich goed hoor) maar zorgt er wel voor dat ik me echt ziek voel tot in mijn tenen.. buikpijn, hele tijd drukkend gevoel in buik, misselijk.. pfff... opofferingen allemaal :(

20. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    Hey ladies!

Het is allemaal moeilijk bij te houden met die drukte! Wel gezellig zo!

@Zerr, wat vervelend meis! Heb je we veel steun aan je man? en weet je omgeving het? Het is ook ruk allemaal, en zo oneerlijk! Maar daar verandert helaas niets aan. Ik ben zelf ook niet echt een type dat zich snel neerlegt bij iets, maar we zulken wel moeten! Een beetje rust in de tent is goed voor jou, maar natuurlijk ook voor het krijgen van je kindje. Gooi het er lekker uit als je ergens mee zit en probeer er positief onder te blijven, hoe moeilijk ook!
    Van hetbklussen gaat de grootste lol wel af he? Weg spontaniteit en romantiek... Het lijkt af en toe meer een zakelijke afspraak 'wat denk je, moeten we nu of vanavond'.. Haha, we proberen er de lol maar van in te zien.

@oorzaak, geen idee! Ik heb geen PCOS, maar wel een onregelmatige cyclus. Voordat ik aan dit alles begon was mijn cyclus zo een paar maanden goed, en dan ineens sloeg ik een menstruatie over. Sinds ik bij het ZH loop klopt er niets meer van. Heb 1 eisprong gehad. Ze dachten door de Clomid, maar dat bleek niet zo, vandaar over op de injecties. Gelukkig werken die wel (of ik miet stomtoevallig zelf een eitje hebben aangemaakt).

@Stephanie, ik zie dat ik 'geen' ben vergeten, wat stom, haha! Ik heb dus geen Pregnyl gehad. Heb het nog gevraagd, maar dat dien ze bij mij niet omdat in mijn injecties geen eisprongremmend medicijn zit. In veel wel. Deze zorgt voor een ei, die dus op eigen kracht gaat springen. Ik laat volgende week nog wel bloed prikken om er seker van te zijn, hoewel ze er in het ziekenhuis van overtuigd zijn da 'ie zal springen. Het doet niets af aan het zenuwachtig zijn trouwens, haha! Toevallig ben ik vandaag erg moe en een beetje misselijk. Ik moet me inhouden om niet gelijk het beste te hopen! Hoe voel jij je nu?

@Pluto, bah, vervelend! Laten we hopen dat dit de laatste in de komende 9 maanden is! ;)

Deel Deze Pagina