Na clomid aan de puregon

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pinky83, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    bedankt voor jullie steun dames! vind het erg fijn om jullie berichten te lezen. ik heb erg veel steun aan mijn man, hij zegt altijd; maak je niet druk ik vind het niet erg om te wachten het komt nog wel. maar ja door al die hormonen voel ik me soms niet meer lekker in mijn vel. ik heb het er niet over met familie en vrienden. ze hebben allemaal al kinderen of zijn zwanger of pas bevallen. en daar zitje dan bij familie en vrienden die alleen over kinderen praten.. ik hoop voor ons allemaal dat we snel een roze test hebben. en er nog later om kunnen lachen.. :)

2. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi,

@pluto
    Dat is inderdaad een vervelend gevoel! Eigenlijk zouden de mannen dat eens moeten hebben! Haha. Rustig aan doen... Sterkte

@ pinky
    Hahah geen pregnyl! Wel goed dat hij vanzelf springt! Hier hebben we ons best gedaan met klussen..meer kan je niet doen.. Ik hoop ook zo dat het deze ronde raak is.. Ik voel me eigenlijk erg goed.. Ben positief.. Nog 10 dagen wachten..klinkt zo ver weg. Maar gelukkig gaan de dagen zo om!

3. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @zerr
    Dat is wel zo, het lijkt wel zo of de hele wereld ineens zwanger is behalve jy... Dat herken ik ook wel heel erg. Wel fijn dat je er zo goed over kan praten met je vriend! En van clomid word je ook niet vrolijker.. Wat een rot medicatie is dat! Succes

4. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    ja helaas.. zo lijkt het wel. Overal zwangere vrouwen. Nu wij nog,

wat krijg jij nu ? Clomid?

5. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Nee heb ik gehad een ronde, sloeg niet aan en de bijwerkingen waren echt vervelend, dus daarna mocht ik over op spuiten en daarvan heb ik nu ook een ronde achter de rug.. Nu afwachten.

6. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    #86 Pinky83, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    @ Zerr, ik herken het zo! Iedereen om me heen zie ik achter een kinderwagen lopen of met een dikke buik! Afelopen 2 weken 3 vrouwen het blije nieuws horen vertellen! Niet dat ik het een ander niet gun, maar ik gun het iedereen! De ene keer kan ik het ook bet hebben dan de andere. Soms ben ik er echt een dag door van de rel, maar ook wij hebben het niemand verteld dus dan moet ik me wel groot houden. Mijn vriend zegt ook dat het allemaal wel komt. Als ik nou zeker weet dat ie gelijk heeft leg ik me er vast makkelijker bij neer.. Haha!

@Stephanie, haha, ja suf he! Wat fijn dat jij nog 'maar' 10 dagen hoeft! Dat komt dus door die Pregnyl? Bij mij rekenen ze gewoon echt 14 dagen na mijn eisprong! Ik zou de 23ste dus al kunnen testen.. Kijken of ik me in kan houden tot de 25ste ;)
    Knap van je dat je zo positief bent, dat is de juiste houding! Ik heb sinds vandaag allemaal kleine menstruatie achtige steekjes/krampjes.. Niet heftig, voel me alsof ik morgen ongesteld zou moeten worden!.. Volgens mij had ik dat de vorige keer dat ik wel een eisprong had ook, dus zal daar wel mee te maken hebben. Ik doe enorm m'n best om niet iets anders te denken.. ik weet natuurlijk ook wel dat je daar (als het al zo zou zijn) zo vroeg nog niets van voelt.. :)

7. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Van sommige dingen snap ik echt niets... Ik vind het gek dat elk zh een ander beleid heeft, je zou toch denken dat ze bv met pregnyl dezelfde tijd aanhouden.. Ik wacht het wel af.. Spannend!

8. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    ... Ze rekenen bij mij gewoon de standaard 14 dagen. Ik denk omdat mijn ei wel 'natuurlijk' is gesprongen?

9. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Ja ik denk idd dat het daar dan mee heeft te maken!

10. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    we lopen nu allemaal een beetje samen. we zitten allemaal in de wacht week toch? :) Ik haaaaaat dat wachten. ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad, (vandaag is het 2dagen na pregnyl) vind het erg spannend. spuiten is toch iets nieuws dus hopen dat het ook goed uitpakt. wat spuiten jullie? en waarom?

11. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    @Zerr, heb je je eisprong ook gevoeld? Hoe voel je je verder? Dat wachten is vreselijk inderdaad! Bij ieder pijntje of dingetje sta je weer op scherp, haha!
    Ik spuit trouwens Puregon, omdat ik niet reageerde op Clomid en zelf niet iedere maand een eisprong heb. Af en toe wel, geen peil op te trekken!

Ik voel me met het uur beroerder worden trouwens, bah! Misschien is alles wat heftiger met die injecties? Normaal heb ik nergens last van! Dit is trouwens mijn eerste cyclus na m'n HSG. Hebben jullie die allemaal al gehad misschien daarna ergens last van gehad?

12. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @ zerr en pinky
    We lopen inderdaad met zijn drieën gelijk op.. Ik heb zondag morgen vroeg m'n pregnyl gehad, en jy zerr? Wanneer hebben ze tegen jou gezegd dat je kan testen? Ik spoot gonal 50 eh 9 dgn.. En jy?
    Pinky wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. Wanneer heb je die hsg gehad? Beterschap.. Hopelijk zet het niet door.

@ allemaal
    Houden jullie je eigenlijk al aan een dieet? Of eten jullie gewoon nog alles?

13. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant

nee ik heb mijn eisprong niet gevoeld. Met clomid heb ik die elke x wel gevoeld. en dat was erg pijnlijk ! dus ben wel blij dat ik die nu niet voel, als ik die heb gehad :O ik denk dat ik die al wel heb gehad, ik heb pcos. word wel altijd gewoon normaal ongesteld, had nooit een goeie eisprong waar door we niet zwanger konden raken :( ik ken het je let zooooo goed op je lichaam alles is verdacht :D ik doe altijd zo veel testjes :( omdat ik zo ongeduldig ben helaas.

14. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pinky... Geen pregnyl gehad? En uiteindelijk wel een ei gesproken dus? Blijkbaar kan dat dus wel :)
    Soms helpt het wel om met anderen te praten of het ze te vertellen.. misschien een goede vriendin die je kan helpen?

@zerr... Het gevoel went nooit.. het blijft verdrietig...
    Hier nog geen wachtweek.. het circus moet hier nog beginnen..:(
    Zerr... wil je dingen voor de lijst doorgeven?

@stephanie.. bijna nog maar 9 dagen..
    Gebruik jij een specifiek dieet?

ongi hier nog niet doorgezet dus nog geen nieuws oid... dit wachten duurt helemaal lang vooral omdat het totaal geen functie heeft.. wordt er gek van.. Voel me leeg en machteloos vooral omdat het nutteloos wachten is.. *zucht*

15. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie ben je?
    - Flora =>24 jaar, regio Eindhoven, 1e kindje, maatschappelijk werkster
    - Pinky => 30 jaar, regio Flevoland
    - Stephanie => 25 jaar, regio Noord Holland, 1e kindje
    - Pluto => 29 jaar, regio Den Haag, ondernemer van beroep
    - Spidy =>
    - Zerr =>

NOD
    - Flora => zondag 6 oktober
    - Pinky => woensdag 25 september
    - Stephanie => vrijdag 20 september
    - Pluto => Nog niet bekend
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Behandeling
    - Flora => Fostimon 75 eenheden,
    - Pinky => 42 eenheden Puregon
    - Stephanie => 50 eenheden Gonal F
    - Pluto => 50 eenheden Gonal F
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Afspraken
    - Flora => 16 september 1e follikelmeting
    - Pinky =>
    - Stephanie =>
    - Pluto => Nog niet bekend
    - Spidy =>
    - Zerr =>

Zwanger

16. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @ pluto
    Dat is zeker balen dat je moet wachten op je ongi! Wat duurt dat lang dan..
    Ik gebruik geen dieet.. Ik eet gewoon nog alles.. Ik baal al bij de gedachte dat ik straks echt veel dingen die ik nu vaak eet niet mag..
    Verder eet ik wel gezond ( soms schiet het er een beetje bij in, maar vaak lukt het wel) , drink niet tot weinig alcohol en dat was het wel!

17. Pinky83

Pinky83 Actief lid

5 jul 2013
    122
    0
    0
    Flevoland
    @Stephanie, mijn HSG had ik half augustus. Eigenlijk helemaal geen last van gehad.

Hebben jullie die ook allemaal gehad?

Een dieet? Als in geen alcohol e.d.?

@pluto, ja ik ga er vanuit dat mijn ei is gesprongen. Wel raar, zondagochtend positieve ovulatietest, maandagochtend negatief, maar bij de FM was 'ie nog wel te zien. In het zh zei ze dat ie waarschijnlijk nu bezig was met springen. Wel raar dan dat ik maandag negatief heb getest, toch? En er werd verteld dat ik geen eisprong remmende medicijnen spuit, dus dat een ei dan vanzelf springt. Als ik jullie reacties zo lees vraag ik me af of dat wel goed is! Ik denk dat ik het zh toch nog een keer bel morgen, voor de zekerheid. :)

Snap dat jij wat ongeduldig wordt van het wachten.. Bah.. Duurt lang als je graag verder wilt he! Hoop voor je dat t snel doorzet!

18. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    #98 zerr, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013

Ik heb ook zondag morgen vroeg pregnyl gehad. tegen mij hebben ze nog niks gezegd. ik moet maandag bloedprikken. en dan heb ik de 23ste een bel afspraak staan met de gyn, ik denk dat hij dan verteld wat de volgende stappen zijn. ik hebb fostimon gespoten 10 dagen 75ml.
    en ik heb geen dieet gekregen. jullie wel?
    hebben jullie ook pcos?

19. zerr

zerr Lid

21 jul 2013
    58
    0
    0
    NULL
    brabant
    Pluto kan ik het hier neer zetten? Of moet ik het anders doen :) ik heb er geen verstand en wat bedoel je met afspraak?:O

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oehh dames, jullie gaan het spannend maken! Allemaal op de wachtbank! Succes :D

@pinky: je ei spring ongeveer 12-48u na het begin van je piek. Dus het kan goed zijn dat je eitje aan het springen was, terwijl je test alweer negatief is!

@pregnyl: het goedje is na ongeveer 10-12 dagen uit je lijf, dus daarna kun je pas testen. Dus sowieso niet eerder dan 10dpo, omdat de test anders vals posi kan zijn door de pregnyl.
    Verder springt je ei ongeveer 36u na de spuit. Je NOD is afhankelijk van je lf, maar ik zou gewoon 14 dagen na je ei aanhouden.
    Afgelopen ronde werd ik 17 dagen na pregnyl en 15 dagen na mn eisprong ongi.

@dieet: ik volg niets (ben slank, dus daarvoor hoef ik het sowieso niet te doen) en verder eet/drink ik ook nog gewoon alles. Als ik daar nu al rekening mee moet houden, dan had ik nu al 1,5jr geen filet american meer mogen eten:D nee, ik geniet gewoon nog lekker nu het nog kan! De gyn zei dat trouwens ook.. Heb een keer gevraagd of het beter is na je ei om dat niet meer te eten of alcohol te drinken. Hij zei dat t niets uitmaakte, gewoon stoppen bij een posi test!

@hsg: die heb ik begin april gehad! Helaas betekende het voor mij niet extra vruchtbaar!

@hier: inmiddels weer de 2e spuit gezet deze cyclus! Pff ben zo benieuwd wat mn cyclus nu gaat doen, of ik weer zo snel reageer! Vorige cyclus dus maar 8 dagen hoeven te spuiten.

Deel Deze Pagina