hallo dames, ik mijn partner zijn nu al 7 maanden bezig zwanger te worden en heb elke keer een hele constante cyclus van 23 dagen. (geteld 1e dag menstruatie tot nieuwe menstruatie). hebben inmiddels (omdat ik dacht bij deze cyclus niet altijd een eisprong te hebben) de nodige onderzoeken bij de gyneacoloog gehad en die gaf aan dat de zaad kwalititeit van mijn partner boven gemiddeld was, wat natuurlijk goed is en ik elke cyclus een eisprong heb rond dag 12, 13 of 14. Ook gaf de gynecoloog aan dat met een korte eindfase (welke volgens hem lang genoeg was) het goed te doen was om zwanger te raken. tot op heden nog niet met resultaat. nu ben ik 3 dagen overtijd, wat nog nooit is gebeurd. mijn borsten doen zeer (meer als normaal) en heb helemaal geen ongi gevoel. vanmorgen uit nieuwsgierigheid een test gedaan die kei negatief was natuurlijk. kan iemand mij aangeven wanneer ik kan testen?
ter aanvulling hieronder mijn temperatuur: 5-7: ongi geworden 10-7 einde ongi: 36,5 11-7: niet getempt 12-7: niet getempt 13-7: 36,5 14-7: 36,6 15-7: 36,5 16-7: 36,5 17-7: 36,6 18-7 tot en met 26-7: 37 27-7: 37,1 28-7: 36,8 29-7 36,8 (dat is vandaag en voel nog steeds geen ongi aankomen). uit de temperatuur blijkt in ieder geval duidelik dat ik een eisprong heb gehad. wie kan mij helpen? ziet dit er goed uit en wanneer kan ik testen?
ik had ook altijd een korte cyclus van 24 dagen,maar toen ik overtijd was heb ik pas op dag 28 getest maar toen knalde de test er ook van af veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent
Je eisprong is volgens het lijstje op 17-18 juli geweest, volgens mij. In principe kun je twee weken erna testen, dus dat zou vrijdag/zaterdag pas zijn. Dan ben je nu nog te vroeg geweest, want dan ben je nog niet overtijd. Als je zwanger bent, heb je een hoge temperatuur en die blijft naar mijn weten ook hoog (boven de 37 graden). Ik zie aan jouw lijstje dat je temperatuur de laatste twee dagen wat gezakt is. Dit kan een voorteken van een naderende menstruatie zijn. Ik zou nog een aantal dagen wachten en pas zaterdag weer testen, als je dan nog niet ongesteld geworden bent. Succes!