voorgevoel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Juffertje83, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben uitgerekend op 6 juni. Nog 11 dagen dus. Heb zelf helemaal niet het idee dat ons meisje vroeger geboren gaat worden dan de uitgerekende datum. Voel me nog goed en heb echt nog niet t idee dat ik bvb. morgen al ga bevallen... heel gek! Hadden jullie wel een voorgevoel en klopte dat? Of voelden jullie het 'aankomen' ofzo? Ik voel zelf nog helemaal niets... gaat nog prima en weinig klachten.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de eerste voelde ik het niet echt aankomen ofzo, had ook geen datum in gedachten,

maar zo rond half januarie zei ik tegen de kleine ( jaja ik praat tegen de kids in de buik :p)
    je komt eruit voor 8 februari anders trek ik je er zelf uit !!

8 feb. zou hij een maand te vroeg geboren worden en dat vond ik prima, ik trok de zwangerschap meer ( vanwege mijn ziekte)

en tadaaaaa hij heeft prima geluisterd :D

bij de 2e hoopten we op 8 aug. dan zou er precies 1,5 jaar tussen zitten.... de hele zwangerschap zat ook echt 8 aug in ons hoofd,

toen zou ik op 9 aug ingeleid worden omdat de zwangerschap niet goed meer ging, ook zij zou dan een klein maandje te vroeg geboren zijn.

we zagen 8 aug. dus al niet meer gebeuren,

toch vond mevrouw het nodig om niet mama te laten inleiden maar gewoon op 8 aug geboren te worden :p

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had alleen een voorgevoel dat ze lang zou blijven zitten. Maar wanneer de bevalling zou beginnen had ik echt geen voorgevoel over, sterker nog ik werd er een beetje door verrast. Maar het voorgevoel over dat ze lang zou blijven zitten klopte wel bij mij, ze is 8 uur voor ik ingeleid zou worden toch nog uit zichzelf gekomen, echt last minute dus.
    :)

Deel Deze Pagina