miskraam en weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door angeloflove, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!

ik heb 11 juli een curretage moeten ondergaan waar bij de bloeding 2 weken aanhield.
    ik heb 16 augustus als het goed is men eisprong gehad en zins gister weer een positieve test in me handen ..en voel me ook weer echt zwanger
    maar mijn vraag is nu hoelang ben ik nu dan zwanger want zelf kom ik er geen wijs meer uit...
    ik mocht zo ie zo aankomende week langskomen om tekijken of ikk zwanger was omdat de duivels uit bleven ...

greetz angel

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Als je de 16e je je ei had, zou je nu iets meer dan 4 weken zwanger zijn!
    Geniet ervan!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tja lastig te zeggen.
    Je weet immers niet precies wanneer je ei is geweest. Het is nl niet vanzelfsprekend dat je meteen weer een normale cyclus hebt na een miskraam. Bij een cyclus van 28 dagen en 16 aug als eerste dag laatste menstruatie zou je nu 4w en 3d zijn. Ik zou dat dus maar gewoon aanhouden. het zou een dag langer of korter kunnen zijn, dat verteld de echo tzt wel.

Van harte! Hopelijk mag het deze keer wel goed gaan!

4. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    hardstikke bedankt voor jullie snelle reactie
    en ik hoop natuurlijk ook dat het nu goed gaat na zo veel jaar proberen...
    zal voor jullie duimen dat het voor jullie ook snel raak mag zijn

greetz angel

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Angel,

Gefeliciteerd! Mocht je 16 augustus echt je eisprong gehad hebben, dan zou je nu al 6 weken en 3 dagen zwanger zijn - de eerste twee weken tot je eisprong krijg je immers kado. Als ik het goed begrijp ben je tussen 11 juli en 16 augustus niet meer ongi geweest? Dat kan best, een cyclus van 7 weken na een curretage, heb ik zelf ook gehad.

Heb je al eerder getest? En hoe snel werd de test positief?

Veel succes en geniet ervan!

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik ben het met Neeke eens. Als je zeker weet dat je 16 augustus je eisprong had, dan ben je vanaf 16 augustus 2 weken zwanger en vandaar af aan kun je verder tellen en kom je inderdaad vandaag uit op 6w3d.
    Als je deze week al een echo krijgt, kun je al wat zien, maar schrik niet als dat niet zo is, je zou dus ook minder ver kunnen zijn dan je denkt.
    Van harte gefeliciteerd in ieder geval!

7. Joyce79

Joyce79 Lid

2 apr 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    Hoi hoi,

Ik heb zelf 6 juli een curretage ondergaan en op dit moment ben ik alweer bijna 10wkn zwanger. Na 4 weken had ik alweer een positieve test in handen, daarna elke week een test gedaan, bleef super positief. Maar, pas bij de vk wisten we zeker dat ik zwanger was. Toen zelfs al het hartje gehoord (met 7 weken en 1 dag). Het kan dus echt zo snel gaan!

Liefs,
    Joyce

8. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    de test was best heel snel positief en heeel goed duidelijk eigenlijk binnen een minuut en en neej had van tevoren niet getest omdat ik niet teveel wou hopen...maar vergiste me heb niet aankomende week maar de week dr op een afspraak...dus hopen dat de tijd snel gaat en mischien dat ik eerder terecht kan wie weet
    en ik was in die tussen tijd niet meer ongi geweest..

greetz angel

9. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    ik hab op 5 augustus een miskraam gehad :( nu nog steeds niet ongesteld geweest.de testen thuis waren positief maar bij de huisarts negatief :confused: en nu?ik wilde bloed laten prikken maar dat wilde hij niet doen.nu zit ik thuis de hele dag te denken ben ik zwanger of niet?ik wordt er gek van.
    mijn eerste test was negatief en paar dagen later weer positief.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Angeloflove: Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Mij lijkt ook dat je eerder ruim 6 weken zwanger bent. Met een uitwendige echo is dan nog weinig te zien, maar je zou via je huisarts wel om een afspraak kunnen vragen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een inwendige echo. Vanaf 6 weken zou dan hartactiviteit te zien kunnen zijn en ze kunnen dan meteen kijken hoever je precies bent. Succes!

Beata, als ik jou was, zou ik toch nog maar even blijven aandringen bij de huisarts voor een bloedtest of eventueel een afspraak in het ziekenhuis. Ik snap niet dat hij gezien je eerdere miskraam hier niet in mee wil gaan. Het is toch meer dan begrijpelijk dat je graag zeker wilt weten waar je aan toe bent? Ook jij succes!

11. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    hoi allemaal
    kom net van de gyn af en heb een echo gehad
    ik ben tussen de 6 en 7 weken zwanger en heb het hartje zelfs zien kloppen dus ben super blij...
    ik voel me ook heel anders dan de vorige zwangerschap en alles zag er ook ander uit heel apart allemaal ..
    over 2 weken mogen we weer terug komen voor weer een echo om tekijken of alles goed gaat :D

greetz angel

12. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    van harte gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina