De titel zegt t al, ik heb helemaal geen symptomen die duiden op een zwangerschap. Heb 10 maart mn eisprong gehad dmv ovutestjes, waren de 9e en 10e posi, daarna niet meer, maar wel geblust. Had sinds 11maart tot 11maart overal last van, vooral steekjes en pijntjes rondom mn buik en nu is alles weg, vind ik wel vaag. Het lijkt ook dat mn boobies groter zijn want normaal staat mn bh aan de bovenkant beetje open, en nu sluit hij mooi dicht. Heeft iemand dit ook gehad? Snap er nl niks meer van. Vrijdag of zaterdag mn NOD. Liefs.....
Dat hoeft ook niet, de innesteling is ook pas rond afgelopen weekend geweest (bij bevruchting dan hè) Niet iedereen heeft een week voor NOD al allerlei symptomen. Dus ja, het kan beide kanten op gaan. Al duim ik voor een postieve test voor je!
Lastig he dat vrouwelijk lichaam! Het kan inderdaad nog alle kanten op. Zelf had ik vorige keer toen ik zwanger werd hele duidelijke symptomen (pijnlijke borsten) maar nu heb ik dat tijdens mijn cyclus al. Er is dus niks waar je het op kan basseren dan een positieve test. NOg even geduld en anders testen!
hmm ik had normaal over kwaaltjes en dan wist ik dat het niet zo was. Juist toen ik geen kwaaltjes had ... nou ja zie banner!! wie weet meis.. hoop het voor je..
Kwaaltjes of niet, het zegt helemaal niets hoor. Ik voelde helemaal niks voor nod, dat gebeurde pas op de dag zelf..... Ff geduld nog, hoe moeilijk ook!!