ik snap er helemaal niks meer van, jij wel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door britt28, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    hellup!

    Ik snap er niks meer van! Ik doe mijn verhaal nog maar een keer, ik heb de 10e denk ik mijn ei gehad (zie ovu testen in album), nu dacht ik dat ik dinsdag ongesteld geworden was, maar ik heb alleen dinsdag bruin slijm gehad bij het afvegen, niet eens op het inlegkruisje!
    Gisteren en vandaag helemaal niks! Ik heb wel eens eerder bruin slijm gehad, maar toen had ik het 5 dagen achter elkaar en werd toen ongi, maar ik heb alleen dinsdag een klein beetje gehad, gisteren getest maar die was negatief!

    Ik wordt er helemaal gek van en snap er niks van. Als ik zwanger was dan had ik gisteren toch positief moeten testen?

    grrrrrrrrrrrrrr ik snap het niet!

    Ik wordt er erg onzeker van en kan wel janken, wat is mijn lichaam aan het doen?
     
  2. er zijn zelfs vrouwen die pas 2 weken na nod posi testen.... er is nog hoop!
    je kan altijd bloedtest bij ha laten doen

    succes en sterkte rensie
     
  3. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik ben het eigenlijk ook allemaal wel een beetje zat, in mijn omgeving lijkt iedereen binnen een zucht zwanger, sommige zelfs door de pil heen.

    Ik heb nu 3 jaar te maken gehad met ernstige ziektes en dergelijke, kortom, goed shit, had gehoopt dat dit ons toch wel op de natuurlijke weg gegeven zou zijn!

    Klinkt slecht he, ik weet het, maar soms mag je toch wel een moment hebben dat je lekker wil janken?
     
  4. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Misschien dat je een late innestelling hebt gehad, zou best eens kunnen. Misschien moet je over een dag of 5 nog eens testen, misshien dat er dan genoeg hcg in je urine zit. Geen bloed geeft moed meid.
    Ik hoop voor je dat het deze keer raak is.

    Liefs Mariska
     
  5. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Das lief, dank je!
    Mooi geboortedatum heeft jou zoon zeg, heel bijzonder!
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik denk idd ook aan innesteling. Ik hoop het voor je. Gewoon over een paar dagen weer testen. Ons wel op de hoogte houden he?
     
  7. naatje218

    naatje218 Actief lid

    21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik had ook zo'n positieve test als jij op 10 augustus (plaatje in je album).. en daarna werd hij bij mij ok steeds lichter. Betekend dat dan wel je ei? Want je moet 2 knalpaarse strepen hebben toch?
    Ik dacht dat ik de enigste was bij wie het niet zo superduidelijk was?

    Maar heb je al getest dan, een zwangerschapstest dan he?
    En anders over een week weer een doen?

    groetjes naatje
     
  8. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik zag op de ovu test dat de streep steeds iets donkerder werd, maar hij is niet echt vet paars geweest! Na de 10e werd hij ook weer lichter dus ga ervanuit dat het wel de eisprong was!
     
  9. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    denk je echt? ik geloof of durf dat niet zo goed te geloven, heb 8 dagen na het ei wel erg buikpijn en maagpijn gehad, dacht aan een griep misschien.

    Dan zou de innesteling 8 tot 10 dagen na de eisprong zijn? dat is toch veel te laat of niet?
     
  10. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nee joh
    innesteling kan tussen de 4 a 10 dagen plaatsvinden en meestal is het dag 6 of 7.

    xxx Joyce
     
  11. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wanneer heb je je ei gehad en hoe lang is je luteale fase?
     
  12. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Als je over een paar dagen test, is er meer duidelijkheid. Moeilijk he om zo lang te wachten. Succes en we horen het wel.
     
  13. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ben super ongesteld!

    Helaas!
     
  14. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Balen meis! Kop op en wie weet wordt het dan september! ;)
     
  15. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Jammer. Hopen op meer succes volgende ronde. Kop op!

    Ik heb makkelijk praten, ik weet 't hoor. Maar volgens mij mag je af en toe best een jankdag hebben als 't niet wil allemaal. En daarna er weer voor gaan.
     
  16. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    He meid, jammer nou voor je. Had het zo voor je gehoopt. Op naar de volgende ronde. Moed niet laten zakken he? Komt vast goed.
     
  17. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Nou, ik verlies dus vanaf dinsdag al wat oud bloed (bruine slijm) en donderdag 2 druppels wat roder, maar nog steeds geen echte ongi, dus geen rood bloed!

    Snap er niks van, woensdag nog een test gedaan, en die was negatief!
     
  18. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Als ik je een beetje hoop mag geven , het is niet omdat je nu nog niet possie teste dat je niet zwnager bent!
    Ik heb een vriendin en ze had een maand, ze kreeg gewoon haar regels, niets abnormaal, maar dan bleven ze uit en jah hoor ze was zwnager, wat bleek ze was al langer als 2 maandan zwanger, dus zij heeft nog gewoon haar regels eens gekregen als ze zwnager was en ze poste ook nie possi ( de eerste maand), echt heel raar maar je ziet het kan !

    dus ik hoop het echt heel erg voor je!

    grts
     

Deel Deze Pagina