Snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallie84, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallie84

Tallie84 Lid

20 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Natalie 32 jaar oud en al mama van een lief klein draakje van 2 jaar 9 maanden. Bij mijn zoontje ben ik direct zwanger geworden na het stoppen met de pil.( wel pas na 7-8 weken positief getest) Na bevalling weer begonnen met de pil. Nooit ergens last van gehad , vrijdags stoppen met de pil maandag ochtend ongesteld. Kon ik de klok op gelijk zetten. Nu ben ik begin augustus gewoon 4x de pil vergeten. 3 in de 1e week 1 in de 2e week. Super stom natuurlijk nog nooit gehad maar we waren op vakantie heb er gewoon weg echt niet aangedacht in mijn Relaxmodus🙈. Daarna dus niet ongesteld geworden, steekjes in mijn liezen en onderbuik pijnlijke gespannen borsten , soms misselijk en heel prikkelbaar. Alles wat ik herken van mijn eerste zwangerschap. Ik heb getest tot 3x toe steeds negatief. Uiteindelijk de huisarts gebeld, omdat ik anders met de medicijnen zou moeten stoppen mocht ik zwanger zijn, die had een bloedtest gedaan. Daaruit bleek dat mijn hcg gehalte wel verhoogd was maar hij durfde niet met zekerheid te zeggen of t een echte zwangerschap zou zijn of dat t niet door zou zetten. Moest nog maar 2 weken af wachten tot evt volgende menstruatie. Nu heb ik vanmorgen wat roze bloedverlies gehad , nog geen half maandverbandje vol. Daarna stopte t weer. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?lijkt me best laat aangezien ik nu zon 4 weken overtijd ben. Ik snap echt even niks meer van mijn eigen lichaam. Houd het mij nu zo voor de gek. Stel dat ik gewoon een cyclus overgeslagen zou hebben dan zou ik volgende week pas weer ongesteld moeten worden. Huisarts zegt nu weer, wacht nog maar een week af..pfff gek word ik van die onzekerheid. Is t niet zo dan is t niet zo maar ik word gek van niet weten waar ik aan toe ben.
    Iemand die dit herkent of ben ik de enige met zon eigenwijs lichaam??

Deel Deze Pagina