Hallo dames! Het onderwerp zegt het al, ik heb 1 april een curretage gehad...nu heb ik nooit ovutesten gebruikt omdat ik bijna altijd of in de 1ste of 2de ronden zwanger raak.Nu heb ik dus vanaf 10 april tot de 14e getest...en volgens mij heb ik 10 april dus mijn ei gehad...En nu de hamvraag voor de deskundige is dit zo als je in mijn album kijkt? Groetjes Najet
hoi ik heb 13 dagen na de curretage me ei gehad en heb nu een lichte zwangerschaps test ben dus nog niet ongesteld geworden na de curretage supper toch ik ga voor je duimen .
O wat gaaf! gefeliciteerd. Na hoeveel dagen na de curretage heb je positief getest? Ik had op 14 april ook een negatieve zw.test ( van de curretage). Ik ben echt kotsmisselijk en heb lichte steken ( wat ik herken van mijn vorige zwangerschappen). Mijn borsten jeuken en ben echt elke avond extreem moe. Maar goed ik denk echt dat ik positeif zal testen...alleen de vraag wanner kan ik testen? Vandaar die vraag aan jou. Ik denk dat ik zondag ga testen want dan wordt mijn jongste 1 jaar! Gemke@ bedankt voor je antwoord...ik duim ook voor jou meis! Liefs en ik hou je op de hoogte! Najet