5 dagen overtijd maar wel negatief testen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miepie28, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Ik ben de 2e week van de pilstrip zomaar ongesteld geworden het was een klein beetje en zo weer over. Pilstrip afgemaakt en toen gelijk met een nieuwe strip begonnen. Nu heb ik de afgelopen vrijdag de laatste pil gehad en wacht nu op mn ongesteldheid.

Nu dus nog steeds niks. Heb veel last van hoofdpijn, misselijk (werd zelf misselijk vanmorgen bij de bakker van de geur) en veel afscheiding.

Heb nu 5 x getest en 2 daarvan hadden een heel vaag streepje (van de da eigen merk) De rest dus negatief. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Ben normaal zo regelmatig ongesteld dat ik hier niks van snap.

Hopelijk kunnen jullie me een antwoord geven hierop. Moet ik de huisarts bellen? Of nog even afwachten? Ook de vraag moet ik weer met de pil beginnen vrijdag als ik niet ongesteld ben geweest?

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Miepie,

ik zou even met de huisarts overleggen. Deze pil is misschien niet helemaal de juiste voor jou als je middenin je strip ongesteld wordt. Overleg met je huisarts of je vrijdag weer met een strip begint (zou ik wel aanraden) en zoja of je dan met dit merk door moet gaan of met een ander merk.

Mirjam

Deel Deze Pagina