In de 1ste 4 maand was ik goed beroerd.... daarna is het een tijd goed gegaan en nu heb ik het idee dat het weer een beetje terug komt... Af en toe even zo'n misselijk gevoel in mn maag... Is dit iets om me zorgen over te maken, of hebben jullie dat ook??
Misschien omdat je kindje nu ook steeds meer ruimte inpikt van je buikje.. dat je dat misselijke gevoel hebt. Ik heb het wel vaker gehoord.
Nou ik voelde me net zo beroerd dat ik dacht dat ik flauw zou vallen, ben op mn werk en sta alleen in de winkel dus ben naar de buren gelopen en die konden me nog net optijd ondersteunen. Ben even gaan zitten en heb daarna de vk gebeld. Hij zegt dat dit heel normaal is vooral in de middelste 3 maand. Doordat ik veel sta stroomt mn bloed naar beneden en kan ik licht in mn hoofd voelen. Ik moet nu of meer zitten of meer lopen en dus niet stilstaan. Ook veel drinken en meer zout eten... Nou ik ben al weer wat gerustgesteld nu...
Hoi Melody, ik heb het ook dat ik weer misselijk ben vooral rond 4 tot 6 uur (precies etens tijd of kook tijd ) Toch zou ik oppassen met te veel zout (misschien wat zoute chippies eten als je het aanvoelt komen) want dat is ook bloeddruk verhogend. Veel sterkte er mee.
Ik ben meestal nu smorgens wat misselijk tijdens het ontbijt... Ik doe nu alleen wat zout over de aardappels en eet een paar dropjes op een dag... Denk dat het zo niet teveel is dan...