hallo meiden wij zijn er pas achter gekomen dat ik zwanger ben..na een jaar proberen..wie is er ook net zwanger (of langer of niet) en lijkt het leuk om via msn bijv. met elkaar ervaringen uit te wisslen en te kletsen? mijn msn is lindavandermeij@hotmail.com groetjes lin
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van! Je kunt hier ook mee komen kletsen bij de December Mama's! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39899
Gefeliciteerd! Ik kan me bij jullie aansluiten. Alleen ben ik stront ziek thuis. Heb gisteren een mega migraine aanval gehad en nog niet hersteld. Heb nog steeds erg hoofdpijn. Ben natuurlijk wel super blij met de zwangerschap maar kan er nog niet van genieten op dit moment. Groetjes Tess
Proficiat meid! Ik ben een novembermama en het is gewelidg om in het novemberforum ervaringen uit te wisselen. Dat zal bij het decemberforum echt niet anders zijn, dus ik raad je die daarom van harte aan om daar eens een kijkje te gaan nemen!
Ook ik ben net zwanger, althans maandag getest en positief...best raar en nog een beetje ongeloofwaardig...
voeg mijgerust toe hoor, ik word ook een december mama! loopyfruitboop@hotmail.com www.loopyfruitboop.com ik heb trouwens veel behoefte om er over te praten, want had me nog nooit met zwanger worden beziggehouden liefs, loopy
Ja ja.... en WEEEEEEEEEEER een DECEMBER MAMA! Het is allemaal nog heel pril.... zit nu in mijn 5e week. Het zou leuk zijn om in contact te komen met mensen die ook ongeveer rond die tijd uitgerekend zijn! arenmarinc@hotmail.com