ja dat vond ik ook vond het ook maar absurt van die 2 persoontjes. bedankt voor de reactie(s) terug daar heb ik veel aan en ik heb gelukkig jullie en mijn vriend en mijn maatschappelijke hulp achter mij staan. toen zij dat hoorde wat er gezegt was wou ze toch wel vrijdag ff mee gaan voor een spannend gesprekje ben blij met jullie hier op het forum. heb nog nooit last of raare reactie's gehad van 1 van de meiden op deze site 8)
mijn cyclus is lastig want in de maand julie was ik 6 dagen overtijd toen mijn periode ineens door brak. normaal gesproken heeft mijn cyclus 28 dagen. heb 1 keer 6 dagen meegemaakt en 1 keer 3 dagen heb ook 1 keer meegemaakt dat ik 1 dag te vroeg was. dit was mijn 8ste ronde. maandag de 18e in augustus was mijn echte laatste ongi doorbraak. ik heb de calculator er ff bij gebruikt en die zegt: 18 Augustus 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 29 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar 30 Augustus 2008 Vruchtbaar 31 Augustus 2008 Erg vruchtbaar 1 September 2008 Eisprong 6 September 2008 Innesteldag 15 September 2008 Vanaf hier kun je testen 25 Mei 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum : mijn vriend zegt dat de vorige ongi 3 dagen langer op zich liet wachten. klopt deze uitkomst dan nog? ik bedenk mij net dat ik op de 15e meestal mijn ongi kreeg en als ik er die 3 dagen bij optel kom ik inderdaad op de 18e dus mijn banner staat nu toch goed meiden? ook omdat je altijd 2 weken kado krijgt
ik kom bij jou uit op 6 weken en 1 dag zwanger als je laatste menstruatie op 18 aug was en over de vruchtbaarheid is bij iedereen wel wat anders maar ik zou denken 6 week en 1 dag als ik uitga van 28 dagen cyclus zo niet trek je er gewoon paar dagen af als je denk wil straks bij de echo niet terug gezet worden bij wijze van. dus als je nu zegt ben 5 weken en 5 dagen zwanger en je heb straks je echo kan het misschien mooi mee vallen en word je vooruit gezet snap je me nog ?
hm ja ok. maar ik denk dat ik het ff laat bekijken door de verloskundige/gynaecoloog want ik hoop dat ze dan een echo kunnen maken met de 8ste week. ook vooral omdat mijn cyclus een beetje in de war was de afgelopen maandjes. ik neem aan dat ze dan wat meer duidelijkgeid kunnen geven. misschien ook omdat ik zelf ook een hartafweiking had op mijn 6e. misschien dat ze dat ook ff bij de baby in de gaten kunnen houden waar ik nu geen last meer van heb hoor was een gaatje tussen de linker en rechter hartkamer wat in 1 week van een speldenprik naar een speldenknop groeide zou leuk zijn de eerste echo ook omdat mijn vriend het met zijn eigen ogen wil zien voor hij het zelf echt kan geloven 8-[ is ook zijn eerste en is al vaker in zijn leven teleurgesteld door liegende nepzwangere exen. :^o #-o maar hij heeft bij mij een echt blauw kruisje gezien en ik zal niet ineens voor het ziekenhuis een miskraam krijgen :-k [-X
Laat die behandelaar maar kletsen, als jij je er geen zorgen over maakt en je vriend ook niet, dan zal het wel loslopen, toch? Geniet van het gevoel. x
nee dat is het juist mijn vriend en ik denken dat het echt wel goed gaat komen. ik denk dat het na de 1e echo het echte genieten begint. als het je eerste is is het soms nogal lastig om je in te kunnen beelden/in te denken dat er een klein mensje in je groeit. ik vraag mij af of het al armpjes en handjes heeft en voetjes? :
Gefeliciteerd! Dit topic is bedoeld om felicitaties in ontvangst te nemen. Als je wil praten over je zwangerschap en borderline, dan mag je gerust een nieuw topic openen bij zwangerschap of het oude topic laten heropenen (dit dan doen door de meldknop te gebruiken). Het is hier dus niet de bedoeling om uitgebreid met elkaar te kletsen.