Hallo allemaal! Ik heb vanaf ik heel pril zwanger ben al een voorgevoel ivm het geslacht van de baby. Zijn er meerdere die dit hadden, en zoja klopte dit? Groetjes
Ik had al heel snel het gevoel dat het een jongen zou worden. Keek ook alleen maar naar jongenskleertjes. Normaalgezien ben ik gek op roze maar liep nu steeds automatisch naar blauw, groen en oranje. Heel raar. Ik zou dan ook zeer verbaasd zijn geweest als op de echo was gebleken dat het een meisje is
Mijn voorgevoel was bij de eerste heel sterk een jongen. Niet dus. Een prachtige meid werd er geboren. Bij de tweede heb ik maar niets meer gezegd. Kwebbel
Ik had bij deze ook een heel sterk voorgevoel wat het zou worden, in dit geval zou het moeten kloppen tenzij het met de echo is fout gegaan. Maar ik had bij mijn oudste ook een sterk voorgevoel en daar zat ik er helemaal naast, maar ik denk vaak dat je bij de eerste een bepaalde voorkeur hebt en daardoor de hoop de gedachte wordt. @kwebbeltje Kei gave banner heb je nu weer staan. Echt ontzettend leuk gemaakt!! =D>
Ik heb een heel erg sterk voorgevoel, en moet vandaag om 10.30 bij de gyn zijn... Dan weten we wellicht of mijn voorgevoel klopt!!!
Ben benieuwd Lizzy. Laat je het gauw horen. Mijn voorgevoel was eerst een meisje maar toen m'n zwangerschap vorderde kreeg ik toch meer het gevoel dat het een jongetje zou worden. We zullen zien. Silly
@Lizzy Spannend zeg! Ga je het met ons delen wat het gaat worden? Of hou je het liever voor jezelf.. Mirre
Nou iedereen beweerde bij mij dat het een jongetje zou zijn..dus je gaat er vanzelf in geloven... Nou dus niet he...het is echt een meisje..we waren echt super verbaast toen die vrouw dat zei..maar super blij natuurlijk
Hoi Silvie, Ja bij ons klopte het. Mijn man was er zelfs nog meer van overtuigd dat het een jongentje zou worden en dat wordt het ook. Groetjes Karin
Ik was er heilig van overtuigd dat we een dochter zouden krijgen maar op de echo was het echt een jongen
zat twee keer erg in dubio. wilde graag het een, en was bang dat ik teleurgesteld zou zijn als het het andere was. had twee keer geluk. maakt me nu niet uit, maar ik weet het nu ook echt niet. wist wel twee keer precies wanneer ik zou bevallen, en waar en hoe het zou beginnen. das wel raar, want dat wist ik al vanaf het begin. weet ik nu trouwens ook nog niet zeker... groetjes, lidwina
Ik had geen voorgevoel (heb dus ook niet gestemd), maar hoopte stiekem wel een beetje op een jongen. En dat wordt het ook!
ik heb bij de vorige zwangerschap HEEL sterk het gevoel gehad dat het een zoon werd en dat al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was en het klopte en bij deze baby heb ik weer het sterke gevoel dat het een jongen wordt dus maar nog effies afwachten alhoewel ik het in mijn hart al zeker weet!!