Hallo verloskundigen! Ik vroeg me af hoe lang je na de bevalling weer mag gaan fitnessen (cardio). Ik snap dat t per vrouw wel verschilt maar ongeveer. En met zonnebanken, na de bevalling heb je dan geen kans meer op rare vlekken? Kan je dat weer zo snel doen als je zelf wilt? Alsje tijdens je zwangerschap zont kan je een zwangerschapsmasker krijgen maar kun je die vlekken ook over heel je lichaam krijgen? Of is het alleen je gezicht waar je extra goed mee moet oppassen Ik weet dat je huid wel anders kan reageren. Poeh weer een hoop vraagjes! Alvast bedankt! Liefs Miss Sil
hoi, ik zou in elk geval 6 weken met cardio-fitness en dan als je je goed voelt weer beginnen, maar heel rustig opbouwen. Ik zou ook 6 weken wachten met de zonnebank, zodat de hormonen helemaal uit je lijf zijn, smeer je voor de zekerheid nog wel goed in. Het masker komt meestal voor op je gezichtshuid, maar het kan ook op de rest van je lichaam voorkomen. Mirjam
Oké dan weet ik een beetje wat "normaal" is. Dat je op andere lichaamsdelen vlekjes kan krijgen heb ik gister ondervonden, na een half uurtje zon (pas om 17:00u) heb ik al witte vlekjes op me benen! ach ja hoort er bij! Bedankt! Liefs Miss Sil