Hoi Hoi, was eens benieuwd hoeveel jullie zijn afgevallen na de bevalling.. Ik was er 7,5 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en ben er nu bijna 13,5 kg kwijt.. ik geef wel borstvoeding en merk dat het wel erg hard gaat.. pas mijn kleren van voor de zwangerschap niet eens meer... wie heeft dit nog meer of juist het tegenovergestelde.. Liefs Lis
Bij mij ook nog lang niet. Ik hield juist vast door de bv. Was zeker 30 kg aangekomen en ik denk dat er nu nog zo'n 10 aan zit. Ik was er al 10 te zwaar dus leuke afvalklus voor de zomer
Ik was rond de 35 kilo aangekomen , en ik ben er nu zo'n 22 kwijt dus ik moet nog een heel eind maar ik ben ervan overtuigd dat ik de rest er ook wel af krijg
Voor zwangerschap 11 kilo te zwaar. In zwangerschap 23 kilo gegroeid. Nu nog 5 zwangerschapskilo's en die 11 af te vallen.
je bent er 1 vergeten.. nl hetzelfde gewicht. Ik ben nl afgevallen wat ik aangekomen was en zit nu weer op het gewicht waar ik de zwangerschap van Tim mee in ging.l
ik was 25 kilo aangekomen, gelijk na bevalling 11 lichter, alleen door de borstvoeding, waar men van zegt dat je meestal daar van doe afvallen, ik dus ook niet hoor, ik eet veel meer (lees ook snoepen daarbij wat ik normaal niet zo veel doe)dus val geen grammetje meer af.
Met 12 weken 78 kg, daarvoor 83kg(!), tijdens zwangerschap toen uiteindelijk 88 kg. Na de zwangerschap en ruim 3 maanden een huilbaby, nog maar 75 kg. Dus een ideale afvalmethode!
Ik was 16 kilo aangekomen, en een week na de bevalling (bij thuiskomst uit het ziekenhuis) woog ik al 18 kilo minder dan op mijn 'hoogtepunt' in de zwangerschap. Na een week of 3 woog ik nog eens 5 kilo minder, dus er was in totaal 23 kilo af. Niks voor hoeven doen, was waarschijnlijk puur vocht (ik had pre-eclampsie).
Ik was ongeveer 18 kilo aangekomen, na de bevalling was ik er maar 7 kwijt. Na veel sporten en niets snoepen inmiddels nog zo'n 7/8 (het schommelt nog steeds) kwijtgeraakt maar nu die resterende 3/4 nog! :x
Na m'n bevalling bleef er een hele tijd nog zo'n vijf kilo 'plakken'. Mijn dochtertje is nu 1 jaar en ze krijgt nog steeds borstvoeding. Een paar maanden geleden zat ik weer op mijn oude gewicht en nu zelfs daaronder. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam de vetreserve van de zwangerschap nodig heeft gehad om lange tijd borstvoeding te kunnen geven. Eigenlijk best een mooi idee dat je lichaam dat zo goed voor moeder en kind regelt.
ik moet nog 7kilo dan weeg ik weer 52kilo net als voor mijn zwangerschap, want pas nu niks meer van mezelf. maar ben bag dat dat nog even duurt want mn heupen zijn een heel stuk breder ik had mt 34 (ofkleiner) en nu 38/36. maar dat kan geloof ik wel een jaar duren
18 Kilo aangekomen en tot nu toe de helft al kwijt (9). Ik moet er zeker nog 10 kwijt van mezelf. Ik heb nu echte 'lovehandles' .
ikwas een paar dagen na de zwangerschap weer op mijn oude gewicht! die staat er niet bij heb dus nix aan geklikt