Zes maanden geleden ben ik bevallen van onze zoon. Na 2 maanden is het vloeien gestopt en werd ik weer netjes om de 31 dagen ongesteld. De pil gebruik ik nog niet weer. Tijdens het vrijen gebruiken we condooms. Drie weken terug ben ik ongesteld geworden, na een week was dit helemaal over en in de dagen erna hebben we tweemaal gevreeen. Zes dagen na mijn laatste menstruatiedag begon ik bruin slijm te verliezen, dit houd nog steeds aan (inmiddels al een week). Het is veel bruin slijm met af en toe ietsjes bloed erbij. Is mijn menstruatie nu nog van slag van de bevalling? Of is het iets anders. Ik herken dit niet en vraag me af wat dit precies kan zijn.
Mijn ervaring is dat je ongestelheid/ cyclus nooit meer hetzelfde wordt als voor de bevalling. Misschien is er een adertje gesprongen? Als je het niet vertrouwd even naar de huisarts.
Kan van de eisprong zijn. Gewoon je volgende menstruatie afwachten en daarna weer kijken of het over is.
Sowieso 9 maanden ontzwangeren.. en zoals een eerdere post al zegt het zal altijd anders blijven dan ervoor
Ik heb na de vorige zwangerschappen nooit problemen gehad. En ook nu was het na 2 maanden weer op orde .. Tot nu dan, want bruinverlies heb ik nooit in een cyclus gehad. Maar misschien toch nog het ontzwangeren dan inderdaad, ik zou mijn menstruatie even afwachten. Bedankt.
Na een half jaar hier ook bruinige afscheiding tussen de menstruaties door. Niet veel. Op zp staan meer posts over vrouwen met hetzelfde fenomeen, misschien hoort het er idd gewoon bij. En je lijf heeft langer dan een half jaar nodig om te herstellen. Anders even navraag doen bij de ha.
Ik heb dat ook.... Wel 4 weken geleden menstruatie gehad, en sindsdien nog steeds erg veel slijmverlies, en soms ook wat jij omschrijft bruinig, soms beetje bloed erbij... Ze zeggen altijd dat je lichaam na een bevalling 9 tot 12 maand weer nodig heeft hé
Ja, de 'gewone' afscheiding is ook best toegenomen in hoeveelheid. Hoop dat dat nog normaliseerd, want ruim 9 maanden geleden bevallen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik schrok namelijk al en herkende het niet van de vorige bevallingen .. Inmiddels nog steeds niet opnieuw ongesteld geworden,misschien heeft mijn lichaam het vele bruin/roze verlies die week toch 'meegeteld' als menstruatie. We wachten het maar weer af! Tnx.