na de bevalling badpak of bikini?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door lia89, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag eens goed op internet gekeken en bij Wehkamp kun je hele hippe badpakken vinden voor zo'n 40 euro ongeveer. Denk dat ik daar eens wat van ga proberen :)

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    ik ga ook voor de tankini! Ben vrijwel striae-loos (thank god!), 1 streepje boven mn navel en thats it. Maar wel tien kilo zwaarder dan voordat ik zwanger werd, nu nog steeds, na ruim een jaar. Heb echt een dikke buik (vind ik zelf) en lovehandles, ik voel me niet lekker in bikini. Badpak vind ik zo "oma" dus tankini voor mij!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Tankini, een shirtje dus.

Heb behoorlijk veel stiae dat ik (nog) geen plekje kan geven, dus zolang ik daar nog mee zit dan mijn tankini, wanneer ik me er over heen heb gezet weer de bikini.
    No way geen badpak, vind die dingen gewoon niet mooi......

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Bikini, (ok, nu tankini ivm zon op mijn erg bleke uit) want ben trots op mijn kindjes die in die buik gezeten hebben!

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb een badpak, een leuke. Dit doe ik meer vanwege m'n buik dan m'n striae. Your body ain't ruïned, you're a tiger that deserved her stripes!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36

;)

7. Jazziepooh

Wat?

8. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Zoals ik er nu uitzie kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog in een bikini ga lopen, maar wie weet..
    Badpak wordt het sowieso niet dus dan maar gewoon gekleed.

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Deed het verkeerd, hah! Wou alleen je zin quoten.

''Your body ain't ruïned, you're a tiger that deserved her stripes!''

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik doe t liefst geen van alle aan...
    Ik vind nl mn borsten.. Of nja het ontbreken ervan echt verschrikkelijk....
    Nog veel erger dn het hangvelletje en wat streepjes(al vind ik die ook niet leuk maar goed)

Maarja toch maar in bikini... Want tsjaa... Ik wil wel een beetje bruin worden... En met tankini/badpak word dat lastig...
    En in badpak zou ik nog minder borsten hebben.. Dus die komen er hier niet in

11. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    En wb tankini.. dat het striae verhult begrijp ik, maar benadrukt het niet juist de lovehandles area zeg maar?

12. Jazziepooh

Ow haha ik dacht al :D

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Amazen

Ik heb het idee dat die erger zijn in een bikini...een shirtje of badpak trekt het nog een beetje in een geheel zeg maar :p

@all
    Hartstikke trots dat ik mijn zoon heb mogen dragen maar op moment supreme op het strand voel ik me dan nog steeds onzeker, dat zal vast overgaan...maar nu nog niet ;)

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hoewel ik denk dat ik heel onzeker ga zijn, ga ik toch in bikini. Gelukkig heb ik geen staie, maar ik zal moeten wennen aan mn buikje!

15. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Tja, ik vind dit ook lastig. Badpakken staan mij niet vind ik. Dankzij een enorm misselijke periode in het begin van mijn zwangerschap ben ik nu wel 5 kilo lichter dan daarvoor. Alleen die striae vind ik echt lelijk bij mezelf. Daar moet ik echt nog even aan wennen. Maar dat komt vast goed...

Ik heb nu een soort jaren 50 bikini, met een wat hoger broekje. Slap buikje blijft binnenboord en geen streep te zien...

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb na de eerste wel een tankini aan gehad en later toen de strepen weer lichter waren wel weer een bikini. Nu geen nieuwe streepjes erbij, dus gelijk weer een bikini. Door de bv zit ik ook alweer onder mijn normale gewicht van voor mijn zwangerschap, dus ik mag niet klagen.

17. Butchke

Butchke Niet meer actief

Tegenwoordig hebben ze echt hele leuke hippe stijlvolle badpakken vind ik.
    Ik was ook nooit vd badpakken, maar heb er nu toch 2 gekocht, dan wissel ik af met mijn bikini's. In de usa schijnt het overigens de nieuwe trend te zijn, en zijn bikini's zoooo 2012 haha.
    Ik vind een badpak sowieso fijner zwemmen. Zeker na een ritje van de glijbaan en stoeien met een peuter wil wel eens zorgen dat een bikinitop niet op zijn plaats blijft zitten hihi

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Badpakken vind ik niks, dus ook hier een bikini ondanks een buikje en striae. Dat laatste stoort me sowieso niet erg moet ik zeggen, het valt ook wel mee.
    Liep trouwens 7 maanden zwanger ook gewoon in mn bikini rond.

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Als ik ga zwemmen doe ik meestal een badpak aan omdat ik dat fijner vind. Maar als ik lekker ga liggen om te zonnen dan trek ik lekker mijn bikini aan.
    Ben trots op die landkaart op mijn slappe buik, ik verdwaal niet zomaar onderweg:D

20. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Badpak!
    Ben net zo slank als voorheen, maar heb enorm veel striae.
    Helaas, maar ja, het zij zo. Misschien dat ik nog wel op zoek ga naar een tankini

Deel Deze Pagina