BodyFash Tweka badpak winnen Ik was op een ander topic en daar vroeg iemand wat mooi was voor een buikje. En ik doe veel voor BodyFash. en daar kun je nu een badpak winnen. Dus doe je voordeel ermee. Of niet. Whatever you like!
Vorig jaar stelde ik precies dezelfde vraag hier haha! ik heb toen een leuk badpak gekocht en durfde, na een streng dieet, op een gegeven moment ook weer mijn bikini aan. Inmiddels weer aangekomen en nu een leuke tankini besteld! En voor het peuterzwemmen vind ik mijn badpak prettiger, dus niet voor niets gekocht! Je moet doen waar jij je prettig bij voelt, ik vond een badpak ook voor oudere mensen, maar je hebt echt hele leuke erbij! Dus trek je niets aan wat anderen ervan zullen vinden, maar trek aan waar jij je zeker/goed in voelt!
Ik heb me voorgenomen dit jaar gewoon weer in bikini te gaan (vorig jaar wel badpak). Ik heb nog wel een blubberbuikje met teveel vel dat rimpelt- vooral als ik buk, maar so what! Ik vind een bikini veel lekkerder zitten en weiger om de rest van mn leven mn buik te verschuilen achter een badpak of tankini, omdat hij niet op die van Doutzen Kroes lijkt . Als mensen mn buik vervelend vinden om te zien dan kijken ze maar lekker de andere kant op- ik ga hem niet meer verbergen .
Ik een bikini.. Ik hou absoluut niet van badpakken, al heb je tegenwoordig best leuke.. Maar zowel tijdens als na mijn zwangerschap een bikini.. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen straie gekregen.. Nu even afkloppen
Bikini! Een badpak vind ik echt niet mooi en het zit niet lekker. De eerste keer dat wij na mijn bevalling weer gaan zwemmen heb ik lekker mijn bikini weer aan, MET of ZONDER hangbuik
Bikini.... heb dan wel geen striae maar wel een buikje en een litteken op mijn borst door een abces na mislukken borstvoeding. Dus die zie je ja.... Maar goed, hun probleem als ze het niet willen zien!
Bikinie!! Ik heb wel striae,op mn heupen, benen,.paar op borsten en zelfs paarse op de binnenkant van mijn benen.. BOEIEND Ik heb daar mee gezeten,.vooral omdat veel vriendinnen nog geen kinderen hebben en zoooo slank zijn! Maar toen las ik op fb een tekstje.. ( ga kijken of ik hem kan vinden) *gevonden* en schaam me er niet meer voor! Moet je kijken wat er nu slaapt / speelt .. dat is t gewoon waard!? A mark for every breath you took, every blink, every sleepy yawn. One for every time you sucked your thumb, waved hello, closed your eyes and slept in the most perfect darkness. One for every time you had the hiccups. One for every dream you dreamed within me. It isn't very pretty anymore. Some may even think it's ugly. That's OK. It was your home. It held you until my arms could, and for that I will always find something beautiful in it.