Stokbroodje met filet americain eten en weer 'lekker' slapen op mijn zij, rug en buik. Mijn schoenen weer aandoen zonder daarna eerst te moeten uitpuffen en na een poosje weer ravotten met mijn oudste, zonder op mijn buik te hoeven letten!
Uhm, gerookte zalm, sushi, geitenkaas mag allemaal gewoon . Ik ga mijn kindje aanleggen, knuffelen en besnuffelen Daarna douchen en hopelijk naar huis. Maar als het gaat om eten en drinken: Borrel, filet am., misschien sigaret
Vorige keer heb ik de dag na mijn bevaling gefeest met een broodje filet americain bij de lunch en een heerlijke entrecôte als avondeten. Maar ik heb me voorgenomen om echt definitief afscheid te nemen van filet americain. Ook al is het lekker, het is me te rauw en ik vertrouw het gewoon niet meer. Dus ik denk dat de eerste lunch na de bevalling dit keer gaat bestaan uit een broodje met roomkaas, gerookte zalm en ruccola. En wederom iets van rood vlees bij het avondeten. Verder zijn er geen dingen die ik echt mis. Zodra de tijden tussen de voedingen wat langer worden zal ik heus wel weer af en toe een drankje pakken. Maar ik kan alcohol makkelijk laten staan. En behalve alcohol, rood vlees en gerookte zalm heb ok mezelf niks hoeven ontzeggen tijdens de zwangerschap. Ja: sporten. Maar dat zal ook niet meteen na de bevalling weer lukken, denk ik.
Jaa op mijn buik slapen! Dat kan ik nu (10 weken) nog maar ik weet nu al dat ik dat straks erg ga missen. Ik probeer dan steeds half op mijn buik te slapen wat resulteert in agressie van babylief hahaha! En zon superlekker breed afbakstokbrood met sla, kruidenroomkaas en zalm eten! Traktatie!
Een heerlijk malse biefstuk eten, afhankelijk van wel of niet borstvoeding, de biefstuk met of zonder wijntje. Na een paar weken weer wat romantiek in m'n leven brengen
Een heerlijke biefstuk bakken met een zacht gekookt eitje en een ijskoud biertje. Maar eerst een broodje filet american
Genieten van hoe de oudsten reageren op hun kleine zusje. En heel veel snuffelen. Niets ruikt zo lekker als pasgeboren baby uit eigen keuken . Ik eet geen vlees. Ik rook niet. Wijn komt wel als de borstvoeding dat toe laat. Verder is het wel fijn om mn grote kinderen te kunnen knuffelen zonder obstakel
Bij mijn vorige zwangerschap: Zodra ik thuis kwam uit het ziekenhuis stond er een vers wit pistoletje voor me klaar met filet american van de keurslager. Heerlijk wat had ik dat gemist zeg. Nu heb ik nog niet echt iets wat ik mis ( maar ben `pas` 10 weken en 1 dag). Op mijn buik slapen wordt nu al lastig. Dus dat zal ik weer erg gaan missen. En verder geen idee. We gaan het zien.
Een heerlijke vers stokbroodje carpaccio eten, filet american, rosbief, lekkere biefstuk, tartaartjes, veel cola en koffie. Normaal zou ik zeggen een sigaret maar ben nu al ff gestopt en wil dit volhouden hihi en alcohol drink ik zoiezo niet dus dat mis ik ook totaal niet
Oh ja dat vergeet ik helemaal, maar de ontmoeting tussen de oudsten en de baby,.... Priceless!! Ben zooo benieuwd!
Genieten van het moment wanneer mijn zoon zijn zusje ontmoet! -Broodje: carpaccio, rosbief, filet americain. -Zacht gekookt eitje. Meestal is het toch wel als het moment zover is dan heb je er geen trek meer in maar ja dat komt goed.
Ik had zodra het mocht vriendlief op pad gestuurd om een broodje filet american speciaal te halen... heeeeeeerrrrrlijk was die
Naar de sauna en een wijntje drinken!!! (en natuurlijk genieten van mn meisje, de ontmoeting tussen mijn knulletje en dochterlief, ...)