na de bevalling , is de vagina dan uitgerekt?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sila24, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Hahaha ik weet nog wel dat ik ging douchen na de bevalling, moest zittend douchen in het ziekenhuis had teveel bloed verloren, omg ik voelde me een oud wijf met al dat overtollige vel!!! hahaha
    ik keek mn man aan van 'dit komt never nooit meer goed!!'
    Is inmiddels weer netjes:D

2. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bij mij is het wel een stuk losser gebleven. Ik was voor de zwangerschap altijd erg strak, pijnlijk zelfs. Dat is nu dus mooi over ;)

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje op gehoopt had, ben erg nauw dus zou een beetje "wijder" niet erg zijn. helaas.. ben strakker als ervoor.
    dus nee, bij mij gaat dit niet op. als je er toch bang voor bent gewoon goed de bekkenbodem spieren trainen na de bevalling (moet zoiezo)
    bij mij was het na een week of 6 a 7 weer helemaal hetzelfde.

succes en niet bang zijn! wat er ook gebeurt uiteindelijk is alles de moeite waard! (lekker cliche maar zeker waar)

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Bij mij is het wel anders geworden hoor...Van binnen ben ik nu nauwer, maar van 'buiten' heb ik toch wel meer huid overgehouden. Seks is een stuk lastiger nu, ik hoop dat dat ooit nog bij trekt. Hoe waar alle cliche's ook zijn, dat het t allemaal waard is, toch vind ik het wel jammer! :)

Deel Deze Pagina