Hoihoi, Afgelopen maandag heeft de gynaecoloog me gestript(ben nu 38w 6d). Hij zei dat ik iets bloedverlies kon hebben. Ik bloed nu nog steeds een beetje en heb veel slijmverlies. Zou dit nog steeds van het strippen komen? Het is al wel een beetje aan het rommelen in mijn buik en ben gister ook de slijmprop verloren. Dus misschien is er ook wel iets op gang aan het komen... Morgenochtend word ik ingeleid, maar stiekem hoop ik dat het alsnog vanzelf op gang komt. Groeten Jubelteen
Ik ben 's woensdags gestript en 's zaterdags bevallen. Heb een beetje gebloed, denk tot vrijdag? Toen niets meer (ben wel pas 's avonds gestript). De slijmprop was ik al iets eerder kwijt, maar voor ik die kwijt was, had ik ook veel slijmverlies. Denk dat dat samenhangt. Nog eventjes meid!
Hi Nijntje: Hoelang duurde het voordat jij wat voelde na het strippen? Ik ben gisterenmiddag voor de derde keer gestript en begon met kramp. Vanacht om 4 uur begon ik met weeen. Eerst om de 5-7 minuten toen om de 5 minuten. Tegen half 11 om de 10 minuten. Hmmm zal dit wel doorzetten. Hoe ging het bij jou? Liefs riv
Goh, ik ben 's woensdags gestript op 40w4d omdat ik met giga migraine aan de monitor lag. Donderdag op controle geweest bij de gyn, maar die dacht dat het nog minstens een week ging duren, had wel al een week 2 cm ontsluiting. Ze hadden in het zh gezegd dat gyn opnieuw ging strippen als het nog niet begonnen was, maar dat heeft ze toen niet gedaan (weet eigenlijk niet meer waarom). Op vrijdag (voelde nog altijd niets) gaan boodschappen doen en vrij lang moeten rechtstaan aan de kassa. Toen de eerste steken in m'n rug gekregen. 's avonds voelde ik het zo eens af en toe, maar vanaf middernacht zijn de weeën pas op gang gekomen. Zaterdag omstreeks 16u30 ben ik dan bevallen op 41 weken.