1e menstruatie na bevalling, anders als je gewent bent?

Discussion in 'Na de bevalling' started by wendy339, Mar 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hey meiden..

Jaja ik gooi er ook weer een menstruatie vraagje op hier.

Ik ben nu ruim 8.5 wk geleden bevallen en ben nog niet ong. geworden. Alleen nu verlies ik sinds vandaag ineens een roestkleurige afscheiding. Heb wel wat hoofdpijn maar verder geen buikklachten of andere teken van menstruatie die ik normaal wel heb. Is nu mijn menstruatie toch begonnen denken jullie?
    Heb geen klachten van een schimmelinfectie oid dus daar komt het ook niet van en het vloeien is al weken weg.

Ik wil namelijk weer met de pil beginnen en als dit mijn menstruatie is kan ik dus vnvd weer beginnen met de pil als ik de bijsluiter goed begrepen heb.

Iemand soortgelijke start van mesntruatie gehad na bevalling???

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben ergens tussen 26 dagen na de bevalling blind met de pil begonnen...kon volgens de bijsluiter ( tussen 21-28 dagen na de bevalling )

maar mijn menstruatie begon meteen heftig....'t leek wel een slagaderlijke bloeding :$ en duurde ook 9 volle dagen ipv de 3,5 gebruikelijke

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dit dus. Haha ;)

Hier ook vreselijk heftig ongesteld de eerste keer na de bevalling, niet normaal.

4. Sassie85

Sassie85 Actief lid

Aug 1, 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Je geeft geen borstvoeding?

Dan kan het inderdaad je eerste menstruatie zijn, inderdaad verschrikkelijk heftig, wat vies gezegd maar dr kunnen bonkies tussen zitten net zoals dat je net bent bevallen is normaal en het stopt ook na een aantal dagen weer! Mocht je last hebben zou ik een asprine nemen....

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel eerste keer ook erg heftig, bij lydia gewoon normaal/weinig maar toen zat mirena er al in

Share This Page