Hoge bloeddruk op 37w

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jenny80, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenny80

jenny80 Lid

4 mei 2006
    26
    0
    0
    Bediende
    Brussel
    isteren naar de gynae geweest, ik ben morgen 38w zwanger en heb sinds deze week een te hoge bloeddruk...

Verlede week was alles nog in orde 12/7,5, maar gisteren helaas 15/9 en dus morgen zit ik thuis, vandaag nog alles afwerken op het werk...

Ik maak me toch wat zorgen voor ons pruts ...heeft iemand dit ook meegemaakt, kan iemand mij er iets meer over vertellen? het is hier wel hectisch geweest, niemand die op mijn werk aan mij denkt, heb mij meermaals gerergerd... mijn ventje die tanden heeft laten trekken en die op dracula leek met een bebloede mond...mij zorgen gemaakt, gelopen van links naar rechts, kan dit met mijn hoge bloeddruk te maken hebben?

ik moet rusten... nog alleen zitten werk doen en vooral liggen Dus vanaf deze avond is het platte rust...

Bedankt voor jullie reacties...

2. jenny80

jenny80 Lid

4 mei 2006
    26
    0
    0
    Bediende
    Brussel
    echt geen reactie?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi jenny,

sorry voor de late reactie!
    Hoe gaat het nu met je?
    Jez iet vaker in de zwangerschap dat aan het einde de bloeddruk wat stijgt. Je lichaam krijgt het zwaarder en laat dat zijn door de bloeddruk.
    Stress en werkdruk kunnen hiermee te maken hebben en daarom hebben ze je waarschijnlijk geadviseerd om het rustig aan te doen en thuis te blijven. Ze zullen je bloeddruk nu goed in de gaten houden en hebben je waarschijnlijk instrukties gegeven wanneer je moet bellen.
    Houd je rustig, drink goed. Meer kan je niet doen.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina