Hallo, ik ben vorige week dinsdag bevallen en alles is goed gegaan. Alleen heb ik sinds een paar dagen enorm last van mijn stuitje, af en toe kan ik niet zitten omdat het pijn doet (dan moet ik een scheve houding zoeken wat geen pijn doet). Met plassen en poepen doet het ook ineens zeer (alleen pas aan het eind van je behoefte), zelf als ik een windje moet laten doet het zeer. Wie herkend dit en is dit normaal? alvast bedankt groetjes rosanna
Dat van het stuitje herken ik heel goed, ik had em ook wat gekneusd tijdens de bevalling. Deed soms erg zeer met zitten en moest dan ook wat schuin gaan zitten. Ging bij mij redelijk snel weer over.
Ik heb dit ook gehad. Bij mij heeft het wel maar 1 dag geduurd. Ik heb een keer een animatie gezien van een bevalling en daar zag je echt hoe het stuitje helemaal naar achter werd geduwd, niet zo gek dus dat dat pijn doet,
Dat is normaal hoor, heb ik ook gehad, vooral het stuitje. Zolang het langzaamaan minder wordt is het niet erg zei de vk vandeweek bij de nacontrole. Ik voel m'n stuitje nu na 6 weken nog als ik lang gezeten heb, maar de eerste week ofzo kon ik eigenlijk niet op een normale stoel zitten en opstaan en omdraaien in bed was erg pijnlijk. Ik heb veel op de bank gezeten en gezorgd dat ik wel genoeg beweging kreeg zonder het teveel te belasten (zodat het niet stijf werd en allemaal nog meer zeer ging doen)
Ja hoor hier ook...dat vond ik het ergste van alles! Van knip,bevalling en de rest helemaal geen pijn gehad alleen dat stuitje jeetje ik kon helemaal niets!!!Heb een week in bed gelegen ervan! Het werd steeds beter maar moet zeggen dat ik soms er best wel weer last van heb! Ik ben dan ook nog bij gyn geweest ervoor en ze hebben toen foto;s ervan laten maken. Hierop was niets te zien het enige wat ik nog kan doen is naar de fysio gaan... Hoop dat het bij jou snel over is...want ik weet helaas wat het is!
hallo, weet je wat bij mij alleen gek is, na de bevalling was het wel wat gevoellig,maar niet van dat je zei van wat is dit pijnlijk,ik kon er mee leven.maar een week later doet het zo onwijs zeer,en vooral met poeppen en winden laten(sorry) en op het eind van een plasje.en heb ook een branderig/explosief gevoel in mijn buik dat komt en gaat. ben zo bang dat er wat mis is van binnen! Als het maandag nog niet minder is,ga ik denk even bij de huisarts langs.