Hoi Hoi, Even een vraagje het is nu ruim 3 mnd geleden dat ik bevalling ben mijn eerste ongesteldheid was 26 dec. nu is het morgen 2 week geleden en vanmorgen was ik alweer ongesteld. Is dat normaal? hebben meerderen dit? hoelang duurt duurde dit? Groetjes Wilma26
Ik heb ook in het begin gehad (zo'n 2 keer) dat ik na 2 weken alweer ongesteld werd. Ik had me voorgenomen dat als het daarna nog een keer zou gebeuren ik de HA zou bellen, maar het is niet meer gebeurd. Ik herken het niet van na mijn eerste bevalling maar ik gooi het er maar op dat je cyclus weer even zijn weg moet vinden.
dit schijnt heel normaal te zijn.. ik heb na mijn bevalling ongeveer 2 en halve week gevloeid en werd 6 weken na de bevalling weer ongesteld... dit ben ik nu nog steeds, dus ik ben inmiddels al 4 weken nonstop ongesteld!! ik mijn huisarts gebeld en dat wat jij hebt en dat wat ik heb is heel normaal en kan nog wel een paar maanden duren! niets om je zorgen om te maken, het is alleen vervelend maar kan geen kwaad!