Ik zit met een vraagje.. 2,5 maand geleden ben ik bevallen van mijn dochtertje. Na 6 weken dacht ik weer ongesteld te zijn omdat het vloeien gestopt was en ik ook buikkrampen kreeg. Dit bloedverlies duurde ongeveer een week maar het was helemaal niet hevig zoals je vaak leest na de bevalling. Nu heb ik 2x gemeenschap gehad en beide keren heb ik na die tijd een week last gehad van bloedverlies. Het was geen helder bloed maar bruin. Ik heb dus geen idee wat het kan zijn en of ik hiermee naar de dokter moet! Heeft een van jullie hier ook wel eens last van gehad en zoja wat bleek het toen te zijn?
je menstruatie na de bevalling kan heel raar zijn... ik heb zelf 2 en halve week na de bevalling gevloeid en was ook na 6 weken ongesteld geworden, ook niet heel heftig, maar was wel echt mijn menstruatie. ik ben nu al 4 weken non-stop ongesteld. heb de huisarts gebeld en dit is niets raar, je menstruatie na een bevalling kan heel raar lopen... van heel lang er tussen, tot heel kort er tussen, tot non stop.... dit kan nog wel een paar maanden duren zei mijn ha. ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar doe je dit wel kun je natuurlijk altijd even je arts bellen...