Hey meiden, Ik heb zo veel last van haaruitval. Het begon 6 weken geleden ongeveer . Ik zie ook dat ik zelf inhammen krijg Nou heb ik best dik en lang haar maar ik vind t zo vreselijk! Ik weet dat het er wel bijhoort, maar ja leuk is het niet . Herkennen jullie dit? En gebruiken jullie speciale shampoo of vitamines? Xx
Helaas, ik had ook een dikke bos, had Laatst ook een topic over geopend en als het goed is, gaat het voorbij..hou me daar maar aanvast.
Ja herken en wat hier hielp was vitamine B , hier oom heeeeel veel haar verloren maar is helemaal goed gekomen.
Nou dan heb ik nog even ja! Ik hoop dat er nog wat blijft zitten Al krijg ikwel nieuw haar al in mn inhammen...
Topic was van mij toen... ik ben nu bijna een half jaar verder en het is nog steeds even erg. Waardeloos!
Ik ben 7 maanden verder en nog steeds heel erg veel last van. Hoop dat ik nog haar over heb tegen de tijd dat het over gaat, want heb van nature al geen volle bos
Hier is de haaruitval ongeveer 1,5 week geleden begonnen... geef wel nog volledig borstvoeding (een van jullie ook?), zou dat wel of niet verschil kunnen maken? (mijn zoontje is nu 4,5 maand, dus is alweer even na de bevalling)
Had het juist heel erg tijdens de zwangerschap daarna was het over. Gelukkig geen kale plekken aan over gehouden. maar nu heb ik ook heel dik haar, maar het kwam er echt met bosjes uit. Nu heb ik ineens weer kleine plukjes haar tijdens het harenwassen.
Oh hou op zeg! 2 maanden na de bevalling begon hier die ellende. Ik werd er gewoon bang van. Zóveel haar viel er uit! Gelukkig stopte het om en nabij toen zoontje 4 a 5 maanden oud was. Nu ben ik een punkertje met allemaal nieuwe haartjes die op mijn hoofdhuid uit steken Komt dus wel weer goed! Je zou een brandnetel shampoo kunnen gebruiken. Even niet fohnen totdat het haaruitval gestopt is, en idd Vitamine B!
Hier geen extreme uitval, wel is mijn haar erg slap en futloos, terwijl ik van nature best een volle bos heb. Best vervelend, want ik heb kort haar en dat zit dus echt niet meer... Ik slik nu ook vitamine, hoop dat dat wat helpt.
Hier ook erge haaruitval! Naar dokter mee geweest.. kon niks anders doen dan niks doen. Ontzwangeren.. wel voor de zekerheid nog een bloedtest maar ze verwacht niet dat daar wat uit komt.
Mijn kapper begon er gisteren ineens over... dat ik nog wel last kon krijgen van haaruitval... ik schrok ervan! Wanneer begint dat meestal dan? ik had er nog nooit van gehoord! (als ik het hier goed lees dus ong. 3 maanden na de bevalling?)
Hier ook vreselijk veel last van! Na het wassen, met cremespoeling ook, komt er vreselijk veel mee met borstelen! Ook last van inhammen!