Het begin is erg pittig. Ik vond het na 9 maanden beter worden omdat ik mezelf weer aardig terug kende. Die hormonen zijn ook niet alles hoor! Ik moet nu nog steeds niet denken aan een nieuwe zwangerschap of bevalling.. terwijl ik iedereen verkondigde er wel 5 te willen. Een tweede komt er ooit wel als ik er aan toe ben (ben nog aan het herstellen), ik wil graag dat mn dochter een broer of zus heeft. Maar als het weer zoń drama zwangerschap en bevalling is komen er zeker geen 5!
Heeeeel herkenbaar!!! Ik had jou verhaal kunnen schrijven. Maar ik heb nu toch echt een onwijs lief knulletje erbij gekregen. Kan hem niet meer missen, voel me zo rijk met 2 kids! Moet wel heel eerlijk zeggen dat we er tot vorig jaar niet echt mee bezig waren. Maar ook niet bewust niet Geef het de tijd meid!
Ik heb een hel zwangerschap gehad (opnames, sondevoeding, hoge bloeddruk etc) toen zei ik in mijn zwangerschap al dat ik echt niet nog een keertje zwanger zou willen zijn. Nadat ik de weeën heb ervaren wist ik zeker NOOIT MEER! Bij de nacontrole na 6 weken ivm keizersnede vroeg ik ook helemaal geen dingen voor een eventuele volgende zwangerschap want ik wist toen nog steeds ZEKER dat ik nooit weer zwanger zou willen zijn. (heb ook een afwijkende baarmoeder, dus heb nu wel vragen voor een volgende zwangerschap) Wanneer de omslag bij mij zo'n beetje kwam weet ik niet meer. Ik denk zo rond een half jaar. In mijn zwangerschap zei ik nog tegen mijn vriend dat hij me er aan moest helpen herinneren hoe k*t ik me voelde als ik ooit over een 2e zou beginnen. Vroeger zei ik altijd dat als het zou lukken ik 3 kinderen zou willen. Ik dacht echt dat mijn dochter enigst kind zou blijven, maar toen besloten we toch dat we nog een kindje zouden willen als onze dochter naar school zou gaan. Kijk naar mijn onderschrift.... Onze dochter is een maand of 20 en we gaan nu al voor een 2e! Echt hoor, ik wist zeker NOOIT MEER. Haha. Maar blijkbaar kan dat gevoel toch nog omslaan Ben wel bang voor een volgende zwangerschap en over de bevalling nog maar te zwijgen. Maar probeer daar niet te veel bij stil te staan. Er zullen er vast genoeg zijn die na de bevalling zeggen, nooit meer, en dat dat dan ook niet meer veranderd.