Hai! Heb ook even andere topics geraadpleegd, maar zit toch nog met n vraag. Zoontje is 3 maanden en sinds een week of twee heb ik pas erge pijn als de grote boodschap er uit moet. Het gevoel is dat de opening gewoon niet meer groot genoeg is en dat er een scheurtje in zit wat dan steeds kapot gaat (en nee, ik heb GEEN anale sex gehad of zo ) Ik ben wel geknipt, maar niet tot daar. De ene keer komt ere wat bloed bij, andere x niet. Lijkt als of het bloed van het scheurtje komt. Ben een beetje aan t lezen en t zou een aambei kunnen zijn. Maar na de bevalling had ik geen aambei zei VK en mijn stoelgang is steeds goed en regelmatog geweest, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat het daarom een aambei is. Kan het zijn dat er iets met me bekkenbodemspier is veranderd waardoor daar iets veranderd is waardoor het moeilijker gaat? Of doe ik de bekkenbodemspieroefeningen misschien verkeerd? Of.. tja, dat kan ook.. en dan weet ik wat te doen.. zijn het tochaambeien? Genant vraagje.. vandaar eerst dit ipv HA!
Hoihoi, Yep, een aambei hoor Ik heb hetzelfde. Het komt door t persen bij de bevalling en je hoeft het pas op te gaan merken alst pijn gaat doen. Zoals je nu hebt, ik heb exact dezelfde klachten. Ikheb Lidocaine/vaseline creme gekregen, plaatselijke verdovingscreme en deze werkt goed. Door weg gaan doen ze niet maar t verminderd de pijn. Daarbij gebruik ik Curanol en deze kan je hier bestellen, wondermiddeltje kan ik je zeggen Welkom op www.curanol.nl Sterkte ermee! & groetjes
Kan zeker een aambei zijn, maar kan ook wat anders zijn. Ik herken wat je beschrijft, ik ben er na een tijdje mee naar de HA geweest (ik dacht zelf dat het een aambei was waar ik maar niet vanaf kwam) en die zei dat het een 'anaal fibroom' was. Een stukje darmslijmvlies wat als wild vlees aan de buitenkant was gaan zitten en telkens ging bloeden zeg maar. Ik ben naar het ziekenhuis doorgestuurd en daar hebben ze het onder plaatselijke verdoving weggesneden. Na de bevalling had ik het ook niet direct, het kwam pas een tijdje later.
Herken het helemaal!!! Lijkt wel mijn verhaal, maar ik was toen een week of 4 bevallen toen het mij overkwam. Precies zoals bij jou, maar het gekke is.... nu is het alweer een poos weg! Uit het niets!
ou, mmh waarschijnlijk toch.. Nou i wacht het weekend af, anders die twee middeltjes maar en als het dan nog niet over gaat naar de HA!