Ik lees veel goede verhalen over acupunctuur ter voorbereiding op de bevalling. Wie heeft hier ervaring mee? En welke punten prikken ze dan aan? Ik heb wel ervaring met acupunctuur tijdens mijn ICSI traject, maar tijdens zwangerschap nog niet. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb het gedaan in de hoop dat het minder pijnlijk zou zijn en het vlot zou verlopen plus dat ik niet overtijd zou lopen. Nou ik ben inderdaad niet overtijd gelopen. Vlot verliep het pas nadat ze mn vliezen braken in het ziekenhuis en ik aan de weeënopwekkers ging omdat onze zoon in het vruchtwater had gepoept. En pijn.. wauw.. dat heeft t gedaan haha. Ik zou het de volgende keer sowieso weer doen hoor. Omdat ik er echt van overtuigd ben dat het iets positiefs heeft gedaan. Maar of het nou echt zoveel heeft geholpen weet ik dus niet..
Ik ben twee keer geweest maar mij was het te "vaag". Lag ik daar een half uur met 8 mini-naaldjes in mij maar ik voelde/merkte niets. En het heeft ook niet de bevalling opgewekt (dat was het doel ). Morgen toch een inleiding!