Hi Dames, Ik overweeg een waterbevalling. Hier mama's met ervaring en waar is zo'n bad tegen een redelijke prijs te huur?
Een echte aanrader. Kon me veel beter ontspannen en de beenweeen verdwenen in bad. Het bad kon ik huren via mijn eigen verloskundige. Op internet zijn er wel wat te huur, eventjes Googlen. Mocht je twijfelen; gewoon doen!
Ik heb hier ook interesse in. Bij m'n eerste bevalling weeën opgevangen in (ons eigen) bad, daarna bevallen op de baarkruk, wat goed ging. Maar bad was zo fijn dat ik nu ook waterbevalling overweeg. Ik volg even dit topic.
Dit onderwerp komt idd vaker voor en ik heb ook al meermaals hierop gereageerd. Zoek dus inderdaad even terug. Maar ik ben erg positief en ga nu weer een bad huren. Huurprijzen verschillen wel hoor. Ik kan een bad incl toebehoren huren voor 120 euro. Maar in het westen zijn baden soms 3 keer zo duur!
Ja, de eerste was in bad (wel in het ziekenhuis dus kan niets zeggen over bevalbaden). Ik vond het geweldig. De ontsluiting ging supersnel en van het persen voelde ik gewoon niks.