na de bevalling trillen brrrr

Discussion in 'De bevalling' started by babydreame, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Idem!

Kreeg er last van toen de eerste net geboren was! Ik kreeg gelijk daarna een spoedKS van de 2e en trilde zowat de OK uit!

2. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hier ook een keizersnee en heb ook liggen trillen als een rietje! Mijn kaken klapperde en alles was aan het shaken. Ook op de uitslaapkamer (was de ic omdat het zondag was) was ik aan het shaken. Pas toen ik terug mocht naar mijn man en meisje werd het beter. Heel vervelend maar schijnt er toch bij te horen.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik had het ook na mijn keizersnede. Zoals Tico ook schreef: ik trilde bijna de ok uit, hihi. Ze gaven me wel warme dekens enzo maar dat hielp niet. Eten, drinken en douchen mocht en kon ik nog niet. Na een uurtje ging het vanzelf stilaan weg.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ben zowat mijn bed afgetrilt, zelfs mijn kaken klapperde gezellig mee. Ik kreeg een heerlijk verwarmde deken over me heen.
    Heeft inderdaad met de ontlading te maken. Je spieren ontspannen zich.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook heel erg trillen, had mijn lijf niet meer onder controle.
    Weet wel dat de gyn zei dat ik t niet moest tegen houden maar gewoon laten gaan.
    Was wel raar haha

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hier ook vreselijk last van gehad.. Volgens de VK kwam het door de inspanning.. na de bevalling krijg je lichamelijk en geestelijk wat rust en moet je lichaam ontladen.. Hier ook meteen dekbed en handdoeken over me heen en mn sokken werden aangetrokken.. Hielp niks maar goed, het idee was lief :D Zodra mn zoontje op mn borst lag was het ineens een stuk minder, (afleiding?) maar toen ze hem weer meenamen kwam het weer helemaal terug.. na een douche ging het wat beter..

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik weet niet of je thuis of in ZKH bevalt, maar je kan om warme dekens vragen, heerlijk!
    Als je thuis bevalt, even dekens in de droger, kruik eromheen, heb je ook warme dekens.

Het komt trouwens door je spieren, die hebben een enorme prestatie geleverd en daardoor ga je trillen en krijg je het koud, ze moeten zich weer "herstellen", ze hebben een tekort aan suiker.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

had ik ook heel erg, maar wist dat dat erbij hoorde. Ik had het overigens niet koud, rilde echt van de inspanning/ontlading.

Maar wel gek he, hihihi, dat blijven trillen en klappertanden, kan het echt niet stoppen/tegenhouden. Denk dat het een uurtje ofzo heeft geduurd.... hoewel, weet ik eigelijk niet, tijdsbesef had ik toen ook niet meer hahahaha

Share This Page