met hoeveel weken werden jullie na de bevalling weer ongesteld ? ik geef fles voeding en nu na 10 weken nog niets .. groetjes linda
Hoi hoi Bijna negen jaar geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Na mijn weten begon ik weer te menstruweren 6 weken na de bevalling. Ik had ergens gelezen dat het voor iedereen verschillend is wanneer de mensturatie weer op gang komt. Bij borstvoeding kan het een tijdje langer duren dan bij fles voeding. En als je het niet vertrouwd zou je misschien je verloskundige of huisarts deze vraag kunnen stellen, Maar persoonlijk denk ik dat je lichaam van zelf weer gaat menstuweren wanneer het er aan toe is. Duurt het langer dan maand of 3 dan even verloskundige of huisarts deze vraag stellen. Heel veel geluk verder met je kindje en geniet er van.
Ik heb twee weken bv gegeven en daarna overgestapt op fv. Ik werd 11 weken na de bevalling weer voor de eerste keer ongesteld.
Hier ook nog steeds niet opgesteld, wel al paar dagen pijn in onderbuik en mn onderrug, dus dacht nou misschien zit het er aan te komen, maar tot nu toe nog niks...
Ik ben pas net weer ongesteld geworden en Guus is nu 4,5 mnd oud. Ik heb in het begin wel bv gegeven. Een vriendin van mij heeft vanaf het begin fv gegeven en zij werd na 7 mnd pas ongesteld.