hoi hoi, heb sinds vannacht enorme last van alleen me rechterbeen.de pijn gaat door me hele been heen en is continue dus niet met tussenpozen. ik denk zelf dat het geen beenweeen zijn maar herkend iemand dit?ook vaag want tis maar 1 been hopelijk kan iemand me wat helderheid geven
oke bedankt voor jullie reacties! ik dacht ook al dat het geen beenweeen waren eigenlijk.het is nu overigens weer weg!echt vaag zeg,misschien zat er iets bekneld ofzo omdat ik lang op me rechterzij lag..
Burberry! Ik denk dat het bekkenpijn was. Ik heb hier namelijk ook een volle week last van gehad, waarna zowel mijn vk als haptonome me vertelde dat bekkenpijn zo ver kan door trekken. Dus idd dat kan te maken hebben met hoe je lag, hoe dan ook zit je op de aller-allerlaatste loodjes dus het bekken is nu echt mega flexibel.. vandaar. Probeer voorzichtig te bewegen, en je benen zo veel mogelijk simultaan te bewegen/verplaatsen zo kan je de pijn inperken. Bij mij hielp het ook om gemasseerd te worden (voorzichtig) en op zo'n bal te gaan zitten, zodat je bekken zich een beetje kan herstellen. Ik hoop dat dit helpt! Succes met The Final Step!! hugx m