Na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liset25, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Beste verloskundige,

5,5 week geleden ben ik bevallen van een zoontje. Ik heb daar na ongeveer 2 weken gevloeid, wat daarna overging in oud bruin bloedverlies.
    Mijn vriend en ik hebben ongeveer na 3 weken weer gemeenschap gehad, wat me nog al zeer deed aan mijn hechtingen ( die al opgelost waren)
    Nu blijf ik sinds die tijd wat oud bruin bloedverlies houden. het zijn maar kleine ' veegjes'. Ook voel ik ' mijn' onderkant ook af en toe wat trekken/branden ( met name tijdens het plassen)

Nu is mijn vraag...dat bruinige kan dat vuil zijn uit de gehechte huid? Of kan het ook afscheiding zijn?
    En mag ik met dit soort verlies gemeenschap hebben?

Ik ben sinds 2 weken aan de cerazette pil ivm volledige bv.

Groetjes, liset

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ik verwacht niet dat het uit de gehechte huid is want dan moet deze ook open zijn.
    Dus ik denk dat het afscheiding is wat je verlies, dit kan nog van de bevalling zijn, het kan veroorzaakt worden door de cerazette pil doordat je daar hormonaal weer aan moet wennen.
    Het trekkend gevoel tijdens plassen kan ik niet verklaren, het kan door een blaasontsteking komen. Laat dit even onderzoeken. Hou je de klachten tijdens het plassen ga dan langs de huisarts.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina