na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bibilv, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    beste verloskundige,
    In de week na mijn bevalling bleef ik maar grote stolsels verliesen er is toen met een echo vastgesteld dat er nog een stuk vlies in mijn baarmoeder zat. Dit zou vanzelf naar buiten komen. Een week daarnsa heb ik volgens mij inderdaad het vlies verloren met een stolsel eraan.
    Na ongeveer 4 weken ben ik gestopt met vloeien. met 7 weken na de geboorte ben ik ongesteld geworden ik ben meteen de 1e dag begonnen met de pil. Het was de eerste week een vrij heftige menstruatie veel buikpijn en veel bloed. Maar het probleem is dat ik nu nog steeds ongesteld ben. Morgen neem ik de laatste pil uit de strip en ben ik dus al 3 weken ongedteld. Os dit normaal of moet ik toch nog een keer een echo laten.maken?
    Het vloeien is af en toe nog met buikpijn en er zit veel slijm bij (donkerrood) ook af en toe wat kleine bloedpropjes zo groot als een ert.
    Ook heb ik nog een vraag. Ik heb een subtotaal ruptuur e(3 kwart van de kringspier)n na 3 weken ging de ontlasting weer normaal zonder pijn. Alleen nu heb ik sinds 3 weken vreselijke pijn bij de ontlasting. hoort dit nu nog?
    Groetjes bibi

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ga met jou klachten van het bloedverlies en van de ruptuur even langs de huisarts zodat hij/zij even mee kan kijken, want ik denk dat het goed is om even met de echo te laten beoordelen voor het bloedverlies.
    Gebruik evt rosevice laxo om de ontlasting wat soepeler te maken.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina