Hoi meiden Sinds gister met afvegen , zag ik dat ik best veel slijm verloor, wat roodachtig, wat op snot lijkt (sorry voor de details) Nu vandaag heb ik nog steeds slijm met afvegen en heb ook verband om op het op te vangen. Is dit nu de slijmprop? Ik verwacht echt heel iets anders,dit is mijn 3e maar met 1e en 2e heb ik dit nooit meegemaakt. Moet ik hiervoor de verloskundige bellen of is het onschuldig ?
Ik ben bij allebei mijn slijmprop niet tegengekomen. Maar dit klinkt wel als je slijmprop ja. Je zou de vk er via het nietspoednummer ervan op de hoogte kunnen stellen.
Ja het is gewoon slijm / snot maar geen prop zoals je van vele hoort, maar dit kan toch ook in delen ? Ik heb geen weeen erbij , en voel me verder goed.
ja dit had ik ook alleen ik had het tussen mijn weeen door als je de slijmprop verliest hoef je de vk niet te bellen het kan het begin betekenen maar kan ook nog een tijdje duren
Klinkt inderdaad wel als een slijmprop. Je hoeft hem niet in 1x te verliezen, dus dat zou het slijm met afvegen ook verklaren.
Mijn slijmprop was niet slijmerig maar eerder stug en gelei achtig. Meer als een groot stuk kraakbeen van bijv een kippenpoot alleen iets zachter? Hahah
Ik weet niet wat het was, maar het heeft 2 dagen geduurd, nu is het over. Maar iedere keer met afvegen een hoop slijm? Weet het nu niet meer hoor
Kan inderdaad je slijmprop zijnn. Hiervoor hoef je verder geen stappen te ondernemen. Het zegt niets over wanneer je bevalling begint! Ik ben hem ook in meerdere keren verloren in totaal 4x een slijmprop gezien. Met de eerste keer 5 dagen voor de bevalling☺ maar ik was toen al wel wat verder als jij 39.5 week.
Bij de eerste een dag voor de bevalling verloren en inderdaad slijm met bloed. Tweede keer niks gezien en nu bij de derde met 34 weken verloren maar had toen ook weeenactiviteit. En al ontsluiting. En bevallen met 38 weken. Zolang je alleen de prop verliest hoef je geen actie te ondernemen. Alleen als je weeën krijgt. Verliezen van de slijmprop zegt niks over wanneer je gaat bevallen alleen dat de boel weker wordt daaronder.
Verlies nog steeds slijm alleen is het nu gelei achtig , weet niet hoe ik het anders moet zeggen. En het begon met rood roze erdoor heen. We wachten rustig af, ook al hoop ik dat er iets gaat gebeuren....
Het hoeft niks te zeggen helaas, ik verloor de slijmprop in meerdere delen zo'n 2 weken voordat mijn bevalling begon. Maar een vriendin van me verloor haar slijmprop, uur later braken haar vliezen, en daarna begonnen ook de weeën dus het kan ook zo gaan! Succes ermee iig