Hi, Ik hoor sommigen van jullie praten over de slijmprop en wat ik me afvraag is hoe die slijmprop eruit ziet. Ik heb namelijk de afgelopen 2 weken een belachelijke hoeveelheid afscheiding (wit, joghurt achtig) en ik ga er vanuit dat de afscheiding iets anders is dan de slijmprop toch? Ik hoor het graag, groet, Aukie
Ik heb mijn slijmprop in delen verloren. De eerste was een grote prop vol met bloed, deze had een doorsnede van ongeveer 4 cm. Daarna waren het steeds sliertjes bloed met slijm.
Bij mij was het ook echt overduidelijk een prop. Ik kon het iig niet verwarren met afscheiding, maar dat zal bij iedereen weer anders zijn.
Ik hoor ook wel eens dat er dames zijn die die hele slijmprop nooit hebben gezien, kan het ook zo zijn dat je die in zulke kleine beetjes verliest dat je deze niet opmerkt?
Ik heb bij de zwangerschap en bevalling van mijn zoontje nooit de slijmprop gezien. Die ben ik dus ergens een keer verloren in een toilet waar ik het niet gezien heb. Schijnt inderdaad erg vaak te gebeuren.
Als je de slijmprop verliest, dan zie je dat echt wel. Het is geen afscheiding. Dat dacht ik zelf namelijk ook, totdat ik hem verloor. Hij is echt megagroot, en ik vond het op cervixslijm lijken. Een soort behangplaksel eigenlijk, maar dan best een stevige substantie. hahahah, klinkt lekker!
bij mijn eerste 2 heb ik geen slijmprop gezien. Bij de derde in 2 a 3 dagen tijd de slijmprop verloren. Echt ineens een prop slijm in de wc en daarna hele lange slierten (taai) met bloed. Ook wel kleine stukjes tussendoor. Lijken net stukjes elastiekjes.
ik heb in mijn opleiding geleerd. dan de een wel een slijmprop verliest en een ander weer niet. het ziet er echt uit als een propje. en volgens mij waar jij het over heb ik gewoon afscheiding. het heft ook niet zo te zijn dat je meteen gaat bevallen. Mijn schoonzus verloor hem al met 30 weken en is pas 11 weken later bevallen
Hoi dames, Vanochtend naar de VK geweest voor een strippoging. Mn baarmoedermond is half verstreken dus echt goed strippen kon ze nog niet. Donderdag wordt er nog een poging gedaan. Maar nu heb ik een vraagje. Misschien dat jullie dat ook wel weten. Volgens mijn vriend heb ik dus de slijmprop al verloren want anders kon ze helemaal de baarmoedermond niet in. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zit. Weten jullie dat? Ik heb nl. totaal geen slijmprop gezien tot nu toe...
de slijmprop zit in de baarmoeder. Ik ben hem ook pas verloren na het strippen. en ze kon ook gewoon zijn hoofdje voelen bij mij toen ze keek hoeveel ontsluiting ik al had voordat ze ging strippen. (door het vlies heen dan he ) Maar die slijmprop kan er nog wel gewoon zitten. Want dat vroeg ik dus ook meteen aan haar. van dan is die zeker al weg ... en toen zei dat hoeft niet.... ja erg vaag allemaal. En ik verloor hem dus om 11.00 uur s ochtens en ben savonds 23.00 bevallen. (Maar hoeft niet he! )
Hey Helena, Je hebt gelijk want ik ben sinds gisteren de slijmprop aan het verliezen. Dus die zat er idd. nog. Helaas heeft het strippen bij mij tot nu toe niets opgeleverd...vanochtend heeft de VK weer een poging gedaan maar het lukte maar weer deels helaas...Ik moet waarschijnlijk worden ingeleid volgende week! Maarja, niets aan te doen...
het kan altijd nog. Mijn collega zag ik maandag nog op het werk we waren er beide ff aan het snuffelen (kinderdagverblijf) en zij was maandag 14 weken en 1 dag. toen zei ik tegen haar och je bevalt woensdag 9 april precies twee maanden na mij... (ik 9 februari) want ze zou donderdag een controle krijgen in het ziekehuis. En ja hoor om 8.30 kreeg ik een smsje dat ze woensdag de 9e was bevallen om iets voor half 7 sochtens. Dus geef de hoop niet op. Zij was ook al gestript 1,5 week geleden! Groetjes! En nogmaals suc6 www.helenac.hyves.nl
kan het ook zijn dat je het heelmaal niet merkt? gr of dathet er misschien anders uitziet dan dat je denkt?
Als je hem verliest zie je het echt wel dat dat je slijmprop is. Maar mijn schoonzus is hem 11 weken voor haar bevalling verloren. Maar je hoeft hem ook weer niet te verliezen. De ene vk geloofd er wel in en de ander weer niet. Dat het slijmproppen zijn. maar gynaecologen zijn er wel over eens dat alle vrouwen ze hebben als ze zwanger zijn maar dat niet de bevalling in hoeft te zetten op de dag dat je hem bent v erloren.
okee dan is het wel goed ik verloor namelijk maandag een beetje bruin iets maar dat was gewoon afscheiding ofzo ik hoop eigenlijk te veel dat ze misschien volgende week ofzo komt haha
hahaha niet hopen... ik was zo dik dat iedereen dacht dat ik bij 37 weken hem zo zou werpen. maare meneer kwam pas met 41 weken. geniet geniet geniet voor je het weet is het over. ik dacht dus om 17.00 nog van nou straks is dit over en om 23.00 was dat dus ook zo. nu kan jij nog in je eentje van hem genieten. Ik word er nu gek van wie hem allemaal willen vast houden groetjessss
haha jah oke dat is waar! maar heb totaal geen gedult ga iig me best doen om lekker te genieten! haha dankje wel iig gr