Heeyy,, ik heb eigenlijk een vraagje weten jullie misschien hoe het zit na de bevalling om ongesteld te worden want mn dochtertje is nu 4 maanden en ben nog niet ongesteld... groetjess
als je de zoekfunctie even gebruikt of de eerste 2 pagina's van dit topic doorleest kom je het antwoord op je vraag diverse keren tegen
Dag kriss, Dat verschilt heel erg per persoon. Moeders die geen borstvoeding geven worden meestal na een maand of 2 weer ongesteld. Bij moeders die wel borstvoeding geven duurt het meestal langerd, deze worden soms pas na een jaar weer ongesteld. Dit hoeft echter niet, ik geef zelf ook borstvoeding en werd na 3 maanden weer ongesteld.
Ik ben 22 juni bevallen, geef flesvoeding en ik zit momenteel in mijn eerste menstruatie... Nu weet ik weer wat ik 9 maanden absoluut niet gemist heb! Haha
ja he, ik vind het ook echt niet erg maar was gewoon bang dat er iets niet goed zou zitten ze is nu 4 maanden en ben het nog steeds niet, maar misschien heeft het wel met mijn borstvoeding te maken